شجاع خلیل زاده امیدوار است که جشن قهرمانی پرسپولیس در تهران برگزار شود. مدافع سرخها می‌گوید از این جای فصل به بعد به دنبال رکوردزنی هستند.

شجاع خليل زاده

به گزارش همشهری آنلاین شجاع خلیل‌زاده درباره برد شب گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و اینکه این برد شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر از هر زمان دیگری کرد گفت: قبل از هر چیز این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که از خانه‌های خود برای ما دعای خیر فرستادند. درباره بازی باید به این نکته اشاره کرد که تیم فولاد تیم خیلی خوبی است و بعد از ما بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. آنها خیلی منظم بازی می‌کردند و دفاع تیمی خیلی خوبی داشتند. البته در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم توپ و زمین در اختیار ما بود و خوشبختانه ۳ امتیاز خیلی خوب را به دست آوردیم. به نظرم با این برد به پوکر قهرمانی رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر او قهرمانی پرسپولیس قطعی شده افزود: بله با برد شب گذشته قهرمانی ما قطعی است و من از همین طریق این قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنم.

مدافع پرسپولیس در مورد پست جدیدی که این روزها بازی می‌کند و رضایتش از پست جدید در دفاع چپ افزود: من ۲ بار تا به حال در این پست بازی کردم. پست اصلی من دفاع وسط است اما این تصمیم آقایحیی بوده که من در این پست بازی کنم. در پست دفاع چپ ما با مشکل کمبود بازیکن روبرو شدیم. هر جای زمین که آقا یحیی بخواهد من بازی می‌کنم. شاید اگر مربی دیگری چنین چیزی از من می‌خواست قبول نمی‌کردم اما ما با آقا یحیی رفاقت داریم و با جان و دل برای او بازی می‌کنیم. تا به حال در دفاع چپ بازی نکرده بودم اما حالا سعی می‌کنم بهترین عملکرد را از خودم نشان دهم. درست است که چپ پا نیستم اما برای من رضایت کادرفنی مهم است.

پرسپولیس با برد مقابل فولاد خوزستان در همه ادوار تاریخ لیگ برتر ۱۰۰۰ امتیازی شد. شجاع در این مورد اظهار داشت: من هم در جریان این موضوع قرار گرفتم و برای خودم هم خیلی جالب بود. خوشحالم که من هم در این نسل از پرسپولیس حضور دارم که به این مهم دست پیدا کرد. نمی‌گویم این تیم بهترین نسل پرسپولیس است اما واقعا عملکرد خیلی خوبی داریم و بدون توقع و با همه مشکلاتی که وجود داشته کار را پیش می‌بریم.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه خیلی‌ها مدعی هستند این پرسپولیس بهترین تیم پرسپولیس در ۴۰ سال اخیر است ادامه داد: این لطف کسانی است که این حرف‌ها را می‌گویند. قبل از هر چیز باید از آقای برانکو تشکر و قدردانی کنم که این پرسپولیس را پایه‌گذاری کرد و ما مدیون او هستیم. خود من و خیلی‌های دیگر قدردان زحمات برانکو هستیم اما قسمت نبود دیگر با او کار را ادامه دهیم. حالا هم شاگرد خوب او در پرسپولیس کار می‌کند و راه برانکو را ادامه می‌دهد. آقا یحیی مربی جوان، بادانش و متفکری است که خیلی خوب فضای فوتبال را می‌شناسد.

وی افزود: امیدوارم همچنان بتوانیم راه آقای برانکو را ادامه دهیم و نتایج خوبی در ادامه بگیریم. تا به حال این اتفاق رخ نداده که تیمی ۴ سال پشت سر هم قهرمان شود و فکر می‌کنم اگر استخوان‌بندی این تیم حفظ شود می‌توانیم پنجمین قهرمانی متوالی را هم جشن بگیریم. به نظرم در حال حاضر حفظ بشار رسن و مهدی ترابی خیلی واجب است هر چند که استخوان بندی تیم باید حفظ شود. بازیکنانی مثل جونیور یا استوکس به درد ما نمی‌خورند چرا که در پرسپولیس بازیکنانی وجود دارند که به مراتب عملکرد بهتری دارند. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی حل شود.

امروز برانکو در صفحه شخصی خود قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت. مدافع پرسپولیس در این باره افزود: همه بازیکنان با برانکو رابطه دلی داشتند و الان هم قدردان زحمات او هستیم. به نظرم ۷۰ درصد وضعیت این روزهای پرسپولیس مدیون اوست و ما هم برای او آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنیم. او با اینکه ایرانی نبود اما با جان و دل برای پرسپولیس کار کرد و حتی در روزهایی که باشگاه مشکلات مالی داشت از جیب خودش به بازیکنان پاداش می‌داد.

مدافع پرسپولیس که با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، در خصوص بازی با نفت مسجدسلیمان که روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: اول این را بگویم که امیدوارم جشن قهرمانی ما در تهران برگزار شود. از طرف دیگر ما برای رکورد زدن بازی خواهیم کرد. البته تیم نفت مسجدسلیمان تیم خیلی خوبی است اما برای ما نام رقبا فرقی نمی‌کند و چیزی که برای ما مهم است بردن و گرفتن ۳ امتیاز است. امیدوارم در این بازی هم برنده از زمین بیرون بیاییم.

خلیل‌زاده درباره اینکه شانس بالایی برای دعوت به تیم ملی دارد گفت: به هر حال آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی است اما به نظر سرمربی محترم تیم ملی احترام می‌گذارم. قطعا هر مربی، سلیقه خودش را دارد و اگر آقای اسکوچیچ مرا به تیم ملی دعوت کرد با جان و دل برای تیم ملی بازی می‌کنم و اگر هم دعوت نکند برای تیم ملی و او آرزوی موفقیت خواهم کرد. البته مربیان کروات فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و با شناختی که از آقای اسکوچیچ دارم می‌دانم که می‌تواند با تیم ملی موفق شده و به جام جهانی برویم.

شجاع درباره آینده خودش و اینکه همچنان او را با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید تصریح کرد: امیدوارم مشکلاتی که وجود دارد حل شود. بازیکنان پرسپولیس در این چند سال زحمات زیادی کشیدند ۴ سال قهرمان شدن کار هر تیمی نیست. امیدوارم در نهایت هر چه خیر و صلاح است همان اتفاق بیفتد.

کد خبر 532405

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha