محدودیت‌های جدید در شهرستان‌های‌ با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در استان سمنان به مدت یک هفته مقرر شد.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله خجسته‌پور، جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان روز شنبه گفت: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان و تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا، محدودیت‌هایی در شهرستان‌هایی‌ که در وضعیت رنگ‌بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، به مدت یک هفته از امروز اعمال می‌شود. 

طبق اعلام روز نوزدهم تیر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، شهرستان‌های مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، آرادان و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. 

وی افزود: تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس در این مدت در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است. برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره ای در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به مدت یک هفته ممنوع‌ است.

خجسته‌پور تاکید کرد که برگزاری نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی هم به مدت یک هفته ممنوع شده است و در این مدت امکان فعالیت باشگاه های ورزشی و بدنسازی در شهرستان‌ های قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.

کد خبر 532137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha