نشریه مارکا با برگزاری نظرسنجی سالانه از هواداران خواست تا بهترین بازیکن فصل بارسلونا را انتخاب کنند که نتیجۀ عجیبی از این نظرسنجی به دست آمد و مارک آندره تراشتگن بالاتر از مسی قرار گرفت.

ترشتگن

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگا فردا شب با برگزاری هفته سی‌وهشتم به پایان می‌رسد و قبل از پایان این رقابت‌ها رئال مادرید با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا قهرمان شده است.

 بارسلونا که قبل از توقف بازی‌ها به دلیل ویروس کرونا، در صدر جدول قرار داشت، با از دست دادن امتیازهای فراوان با آغاز مجدد رقابت‌ها نایب قهرمان شد و نتوانست از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند.

نشریه مارکا پس از نایب قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا، نظرسنجی سالانه‌اش را برگزار کرد و از هواداران خواست تا بهترین بازیکن فصل را انتخاب کنند.

در پایان نظر سنجی نتیجه جالبی به دست آمد و مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی این باشگاه بالاتر از لیونل مسی بهترین بازیکن فصل کاتالان‌ها انتخاب شد.

مسی با آن که در بازی در این فصل موفق به زدن ۲۸ گل در ۴۱ بازی شده است و آمار خوبی دارد، از نظر هواداران اما به اندازۀ تراشتگن درخشان نبوده است.

مسی که معمولا در این نظر سنجی در صدر قرار داشت، برای نخستین بار در رده دوم قرار گرفت.

در این نظر سنجی آنتوان گریزمن با ۱۵ گل زده در رده هجدهم در میان ۲۲ بازیکن قرار گرفت و فصلی ناامید کنندۀ داشت.

کد خبر 532063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha