سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سید عبدالحسین مختاباد، خواننده و‌آهنگساز شناخته شده موسیقی نامزد انتخابات هیئت مدیره کانون خوانندگان موسیقی سنتی شده است .

به گزارش همشهری آنلاین در این مجمع علاوه بر مختاباد تا کنون شش نفر برای هیئت مدیره و چهار نفر برای سمت بازرسی نامزد شده اند.

هنگامه اخوان، نصرالله ناصح پور، مظفر شفیعی، حمیدرضا نوربخش، فاضل جمشیدی و ملک بابایی از دیگر نامزدهای هیئت مدیره‌اند که پنج تن نخست این فهرست عضو هیئت مدیره کنونی کانون خوانندگان هستند.

 برای بازرسی هم حسین علیشاپور، فریبا داودی، علی شیرازی و فاطمه مقدم نامزد شده اند که از میان آنها یک تن به عنوان بازرس اصلی و یک تن به عنوان بازرس علی البدل انتخاب خواهند شد.

بر اساس  مصوبه تازه هئیت مدیره  خانه موسیقی که به آیین نامه برگزاری مجامع عمومی اضافه شده است، در صورتی که تعداد نامزدهای هیئت مدیره کمتر ازده نفر باشد داوطلبان می توانند در روز مجمع هم  کاندیداتوری خود را اعلام کنند.

گزارش همشهری آنلاین حاکیست که تا کنون نوبت اول مجامع عمومی کانون های نوازندگان ایرانی و خوانندگان کلاسیک برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن باید یک بار دیگر هم برگزار شود.[تاریخ برگزاری مجامع عمومی خانه موسیقی]

کد خبر 53206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز