تابستان فصل لباس‌های خنک و آزاد و رنگارنگ است. از آنجا که مانتوهای مناسب این فصل اصولا آزاد و گشاد هستند و از پارچه‌های نخی برای دوخت آنها استفاده می‌شود، حتی اگر مهارت بالایی هم در دوخت و دوز نداشته باشید، با داشتن یک الگوی ساده به‌راحتی می‌توانید یک مانتوی زیبا بدوزید.

مدل لباس

به گزارش همشهری آنلاین، برای انتخاب لباس و مانتو در این فصل باید به برخی نکات توجه کنید از جمله جنس پارچه و رنگ و مدل آن. مانتوهای مناسب فصل تابستان بهتر است جنس نخی داشته باشند. پارچه‌هایی مثل لینن و وال انتخاب بسیار مناسبی برای این فصل هستند.

رنگ پارچه نکته مهم دیگری است که توجه به آن می‌تواند کاری کند که با وجود آفتاب گرم تابستان کمتر احساس گرما کنید. بهتر است مانتوهایی با رنگ روشن بپوشید تا گرمای کمتری جذب کند.

مدل مانتو نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. مانتوهایی که برش‌های گشاد و آزاد دارند انتخاب بسیار مناسبی برای فصل گرما هستند تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

در ادامه چند مدل مانتو ساده به همراه الگوی آنها آورده می‌شود که حتی اگر آشنایی کمی با خیاطی داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی لباس مورد علاقه خود را از بین آنها پیدا کنید و آن را بدوزید و از پوشیدن هنر دست خود لذت ببرید.

کد خبر 531947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha