مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۷ پرونده زمین‌های صنعتی راکد در شهرک صنعتی استان بررسی و تعیین تکلیف شد.

شهرک‌ صنعتی

به گزارش همشهری آنلاین به به نقل از تسنیم، حمیدرضا فلاح اظهار داشت: جلسه‌ هیات حل اختلاف و داوری برای تعیین تکلیف زمین‌های صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان برگزار شد که با توجه به هزینه‌های دولت برای آماده‌سازی زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در صورت عدم اخذ پروانه‌ بهره‌برداری از سوی سرمایه‌گذار بر مبنای برنامه‌ زمان‌بندی، موضوع تعیین تکلیف زمین‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور طرفین قراردادها ۴۷ پرونده زمین‌های صنعتی راکد با مساحتی بیش از ۵.۸ هکتار در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، بروجن، لردگان، هفشجان، بلداجی، فرادنبه، فرخشهر، سامان(۲) و نواحی صنعتی گندمان و شوراب بررسی و به صدور رأی منتهی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آرای صادره شامل ۲۷ رای فسخ قطعی، ۱۹ رای استمهال و یک رأی انصراف است که با توجه به جایگاه قانونی هیات حل اختلاف و داوری لازم الاجراست.

فلاح گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ۲۹ شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوب است که در ۲۱ مورد، کلیه‌ شرایط زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، خدماتی و صنفی فراهم است.

کد خبر 531856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha