پرسپولیس در حالی امشب به دیدار فولاد خوزستان می‌رود که همچنان چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد اما دست یحیی گل‌محمدی برای چیدن ترکیب دلخواهش چندان هم بسته نیست.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در حالی باید امشب برابر فولاد به میدان برود که چند بازیکن خود را مانند هفته های اخیر در اختیار نخواهد داشت.  بعد از سفر بیرانوند به بلژیک رادوشویچ برای دومین هفته متوالی درون دروازه سرخها خواهد ایستاد.

در خط دفاعی اما به نظر می‌رسد زوج کنعانی و شجاع همچنان مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی است و سیدجلال حسینی بار دیگر بازی را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد. در سمت راست پرسپولیس گزینه ای‌ به جز مهدی شیری ندارد و در سمت چپ محمد نادری آماده قرار گرفتن در ترکیب شده است تا با توجه به مصدومیت ربیع خواه که جانشین او شده بود و البته او هم مصدوم شد تا شجاع در سمت چپ قرار بگیرد، پرسپولیس در این بازی با دفاع چپ تخصصی به میدان برود.

اما در خط هافبک و با بازگشت کمال از محرومیت زوج او و احمد نورالهی کمربند خط میانی پرسپولیس را محکم خواهند کرد و جلوی دو هافبک تدافعی پرسپولیس بشار رسن و سیامک نعمتی در سمت چپ و راست قرار خواهند گرفت و مهدی ترابی و علی علیپور هم به عنوان زوج خط حمله یحیی در ترکیب پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

البته این احتمال هم وجود دارد که  نعمتی یک خط جلوتر برود و ترابی برای داشتن فضای بیشتر برای حرکت در سمت چپ فاز هجومی پرسپولیس قرار بگیرد.

پرسپولیس در صورت کسب سه امتیاز برابر فولاد قهرمانی خود را تقریبا قطعی خواهد کرد و  این می‌تواند انگیزه اصلی شاگردان یحیی برای پیروزی برابر فولاد نکونام باشد.  فولاد هم با توجه به ۳ امتیازی که استقلال دیشب گرفت برای باقی ماندن در کورس مدعیان سهمیه چاره‌ای جز امتیازگیری از پرسپولیس ندارد. آیا تکلیف قهرمان لیگ برتر فصل نوزدهم امشب مشخص می‌شود؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد:

رادوشوویچ، کنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده، شیری، نادری، کامیابی‌نیا، نوراللهی، نعمتی، رسن، ترابی، علیپور

کد خبر 531845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha