تشکیل صف‌های طولانی و ازدحام جمعیت در تنها مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودروها در سنندج موجب گلایه شهروندان کردستانی شده است.

تعويض پلاك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، این‌روزها خدمات‌دهی در مراکز تعویض پلاک خودرو سنندج با ازدحام مردم و تشکیل صف‌های طولانی روبه‌رو شده که در نتیجه این ازدحام، نه‌ فقط فاصله اجتماعی رعایت نمی‌شود بلکه اتلاف وقت شهروندان و گلایه‌مندی آنها را نیز در پی دارد.

مرکز تعویض‌پلاک سنندج در این روزهای کرونایی در حالی‌ کار خود را آغاز کرده که به محل تجمع خیل عظیمی از شهروندان تبدیل شده، افرادی که برای گرفتن پلاک خودروی‌های جدیدشان مجبورند از بامداد تا ظهر روز بعد در صف‌های طولانی منتظر بمانند و شاید آن روز هم کارشان انجام نشود.

تمام شهروندانی که خودرو شخصی داشته، حتماً یک‌بار از مسیر مرکز تعویض پلاک سنندج رد شده و شهروندان گرفتار شده در صف‌های طولانی را دیده، که برای یک تعویض‌پلاک باید ساعت‌ها یا حتی روزها در صف‌های طولانی منتظر بمانند.

شهروندان با ابراز گله‌مندی می‌گویند باید در این روزهای کرونایی برای تعویض پلاک ساعت‌ها در صف‌های طولانی بمانند.

شهروندان سنندجی مدعی هستند که هیچ کدام از مسئولان تعویض پلاک پاسخگوی این وضعیت و معطلی مردم نیستند و نظارتی هم در کار نیست.

سرهنگ برزو مرادی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در پاسخ به چرایی صف‌های طویل و ازدحام به‌وجود آمده در تنها مرکز تعویض پلاک سنندج گفت: مردم در این شرایط در مراجعه به تعویض پلاک عجله دارند و اجازه نمی‌دهند که کارها به‌خوبی پیش برود.

وی افزود: مردم خودشان بر اساس عادت اشتباهی که داشته شبانه در صف‌های طولانی مانده اما حاضر نیستند روزانه یک ساعت در صف بمانند و به‌صورت مرتب و منظم کارها را پیگیری کنند؛ به محض صف گرفتن یکی دو نفر بلافاصله بقیه هم به دنبال آنها صف می‌گیرند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان با بیان اینکه تمام کسانی که روزانه به مرکز تعویض پلاک سنندج مراجعه کرده، خدمات به آنان ارائه و کارشان انجام می‌شود، تصریح کرد: نیروهای این مجموعه در تمام غرفه‌ها در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند، گرچه برخی از همکاران به ویروس کرونا مبتلا شده اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار مردم را عقب ننداخته‌ایم.

وی افزود: گرچه با ایجاد باجه‌ها در حیاط تعویض پلاک و محوطه باز، تعداد افراد به داخل سالن را به حداقل رسانده و تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده اما باز از مردم انتظار می‌رود، این‌روزها هیچ عجله‌ای بابت تعویض پلاک نداشته باشند.

مرادی اظهار کرد: مجموعه راهنمایی و رانندگی با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به مردم استان کردستان تلاش کرده اما انتظار داریم مردم نیز از تجمع‌های بیهوده خودداری کرده و یکدیگر را رعایت کنیم.

کد خبر 531809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha