سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: می‌دانستیم سپاهان از توپ‌های بلند استفاده می‌کند و ابزار این کار را هم داشت.

ساکت الهامی

به گزارش همشهری آنلاین، ساکت الهامی پس از پیروزی تراکتور مقابل سپاهان اظهار داشت: این برد را به همه طرفداران تراکتور تقدیم می‌کنیم. ان‌شاءالله دوباره شرایط به گونه‌ای شود که در استادیوم همه با هم جشن بگیریم. واقعا جای هوادارانمان امروز خالی بود.

الهامی در مورد بازی مقابل سپاهان تصریح کرد: همان طور که پیش بینی می‌کردیم یک بازی در حساس‌ترین فصل برای هر دو تیم بود که امتیاز آن حیاتی‌ترین امتیاز فصل می‌توانست باشد. شروع بازی بهتر از سپاهان بودیم، گل زدیم و بعد از گل فکر می‌کنم گل آنها آفساید بود. روند بازی عوض شد، در زمانی که برتر بودیم، یک گل ناگهانی خوردیم. اصلاً توقع گل خوردن نداشتیم. بعد از آن بازی متعادل شد تا این که در دقایق آخر کاملا به بازی مسلط شدیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم اما خوشبختانه در بهترین زمان ممکن گل دوم را هم زدیم.

وی افزود: در نیمه دوم می‌دانستیم سپاهان فوتبال کم حوصله‌ای را بازی می‌کند و به توپ‌های مستقیم روی می‌آورد. ابزار این کار را هم داشت و همین کار را کرد، ما را هم تا حدودی تحت فشار قرار داد، اما بچه‌های ما رشادت نشان دادند، همان کاری که می‌خواستیم سپاهان انجام داد. برنامه ما این بود که آنها را به بازی مستقیم وادار کنیم. اگر به ضد حمله‌ها دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم اما متأسفانه نشد. ولی این بازی یک بازی‌ای بود ک در آن استرس و تمرکز حرف اول و آخر را می‌زد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: به امیر قلعه‌نویی بابت تیم خوبی که دارد تبریک می‌گویم. تیم باکلاس  باشخصیتی دارد. بردن تیم‌های او واقعا سخت است. فکر می‌کنم در ادامه راه این ۳ امتیاز به ما خیلی کمک می‌کند. امیدوارم مردم و هواداران تراکتور این را از ما بپذیرند، حرف‌های زیادی هست اما الان نمی‌خواهم آنها را بگویم. این ۴-۳ هفته که بگذرد حرف‌های کلی را می‌گویم ولی خواهشم از آنها این است که از بازیکنان تیم و همچنین زنوزی که هم و غمش را برای تراکتور گذاشته تنها نگذارند.

الهامی ادامه داد: آخر فصل زمانی هست که بنشینیم و با هم صحبت کنیم، بعضی از دوستان شیطنت‌هایی می‌کنند که در شرایط الان اگر مشکلشان من یا زنوزی است خواهشم این است که به خاطر مردم آذربایجان، به خاطر پرشورها و هواداران تراکتور از این مسأله بگذرند. تراکتور بعد از مدت‌ها به شرایطی رسیده که به نظرم می‌تواند سهمیه آسیایی را بگیرد. حق هواداران و مردم آذربایجان بیشتر از اینها است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد این که در سه بازی گذشته شاهد شوت‌های از راه دور هستیم و این مسأله آیا به خاطر عدم گلزنی مهاجمان است یا پتانسیل بالای بازیکنانی مثل حاج صفی، گفت: توانمندی بچه‌های ما در ضربات ایستگاهی و شوت‌زنی در ایران تک است. تیم وقتی گل می‌زند چه از روی ضربات ایستگاهی و چه شوت و چه عمق و ارسال همه آن بر مبنای کار داشته‌های ما است. داشته‌های ما شرایطش همین طور است که الان می‌بینید.

وی افزود: موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و حتی ضربه سر زدیم و از زیر طاق بیرون کشیدند. ضربه ایستگاهی حاج صفی به تیرک خورد ولی خوشحالم که بچه‌ها در شرایط آزاد فوتبال بازی می‌کنند. از زیر فشار خارج شده‌اند و همین شرایط را خوب می‌کند تا آنها با آرامش و راحت بازی کنند.

الهامی اضافه کرد: از مجموعه تیم، سهرابی و ذوالفقاری تشکر می‌کنم و دست تک تک بازیکنانمان را می‌بوسم که شرافت را واقعا به جا آوردند. این برد همه زحمات بچه‌ها بود، شاید من کمترین نقش را داشتم و بیشترین نقش را آنها داشتند. همکاران من امروز خیلی کمک کردند. از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم به جایی برسیم که  جشن خوبی بگیریم.

کد خبر 531745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha