همه چیز در اختیار ما بود. روی دو اشتباه گل خوردیم. روی گل‌هایی که خوردیم وظایفی که به بازیکنان داده بودیم انجام ندادند، توپی که علی قربانی تبدیل به گل نکرد را ۴۰ سال است در فوتبال ندیده‌ام.

قلعه نویی

به گزارش همشهری آنلاین، سپاهان در ادامه روند ناکامی های خود برابر تراکتور در تبریز شکست خود تا رتبه دوم جدول را در اختیار قرمزهای تبریزی قرار دهد.

امیر قلعه نویی پس از شکست سپاهان مقابل تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به تبریز آمدم. شهر اولین‌ها و پرشورها است. به تراکتور و ساکت الهامی تبریک می‌گویم. واقعا نمی‌دانم از نظر فنی چه بگویم. همه چیز در اختیار ما بود. روی دو اشتباه گل خوردیم. روی گل‌هایی که خوردیم وظایفی که به بازیکنان داده بودیم انجام ندادند، توپی که علی قربانی تبدیل به گل نکرد را ۴۰ سال است در فوتبال ندیده‌ام.

قلعه‌نویی ادامه داد: به هر حال فوتبال مانند زندگی است. اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. ما در این بازی هم مانند دو سه بازی قبل تنبیه شدیم.

سرمربی سپاهان در مورد این که پس از تعطیلات کرونا شاهد یک سپاهان نامتمرکز هستیم عنوان کرد: اتفاقا اعتقاد دارم جزو تیم‌هایی هستیم که بعد از کرونا خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم. در ایجاد موقعیت و... خوب کار کردیم. برای احسان حاج صفی آنجایی که وظیفه داده بودیم هافبک دفاعی‌مان نبود.

وی خاطر نشان کرد: حاج صفی بازیکن شاخصی است، بازیکنی مانند او می‌تواند نتیجه را عوض کند که این کار را کرد. ما در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم. گل اول بازی را برخلاف جریان بازی خوردیم. بعد از گل مساوی همه چیز در اختیار ما بود، بازیکنان ما موقعیت‌های خوبی نداشتند که استفاده نکردیم و بعد از آن باز هم روی یک اشتباه بچگانه یک خطا و یک کرنر گل خوردیم.

قلعه‌نویی افزود: فکر می‌کنم از نظر کیفیت بازی خوب هستیم. حتی نسبت به قبل از تعطیلات کرونا اما واقعا بی‌عدالتی است، نمی‌دانم چرا توپ علی قربانی گل نشد و هنوز برای من قابل هضم نیست. من فکر کردم توپ درون چارچوب است. بعد که دیدم کسی خوشحالی نمی‌کند متوجه شدم گل نشده است.

وی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه یادگار امام(ره) اظهار داشت: من تشکر می‌کنم اما رختکن‌ها اصلاً شرایط خوبی نداشتند. موارد بهداشتی اصلاً خوب نبود که ما به دوستان هم گفتیم و ان‌شاءالله برای آینده بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد باخت امروز به تراکتور گفت: من به تیم حریف تبریک می‌گویم، باخت امروز مسئولیتش با من است. بچه‌های ما زحمتشان را کشیدند ولی عملا به غیر از یک کاشته در نیمه دوم تیم حریف نزدیک دروازه ما نیامد. واقعا توپ قربانی که گل نشد برای من قابل هضم نیست. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که نمی‌دانم چرا تبدیل به گل نشد. این برد مبارک تراکتور باشد، به هر حال فوتبال است، اول تنبیه می‌کند و بعد درس می‌دهد. ما امروز هم مانند بازی با پارس جنوبی و سایپا تنبیه شدیم. مقصر همه اینها من هستم، بچه‌های ما نهایت زحمت و تلاششان را کردند. از تک تک آنها ممنون هستم.

کد خبر 531740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha