این اولین ۳ امتیاز آبیها بعد از شروع مجدد لیگ برتر بود سه امتیازی که آنها را یک پله بالا آورد تا بالاتر از فولاد در رتبه پنجم قرار بگیرند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین  استقلال بعد از کسب چند نتیجه ضعیف و از دست دادن امتیازهای مهم در لیگ در آبادان با دو گل  دیاباته و ارسلان مطهری موفق شد تا نفت را شکست دهد و با توجه به شکست پدیده و سپاهان همچنان به کسب سهمیه امیدوار بماند. بازگشت درخشان دیاباته و مطهری  باعث شد تا فرهاد مجیدی همچنان روی درخشش خط حمله زهردار خود در ادامه لیگ حساب کند. این اولین ۳ امتیاز آبیها بعد از شروع مجدد لیگ برتر بود سه امتیازی که آنها را یک پله بالا آورد تا بالاتر از فولاد در رتبه پنجم قرار بگیرند.

 
هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛ جمعه: ۹۹/۰۴/۲۷ ؛ ساعت ۲۱
استادیوم: تحتی آبادان/ بدون تماشاگر
داور: اشکان خورشیدی   کمک ها: محمدجواد مداح و امیرمحمد داوودزاده    داور چهارم: رضا عادل    ناظر: حیدر شکور

نفت آبادان:


محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی(۶۲- عیسی آل کثیر)، مصطفی احمدی(۸۳- عبدالله ناصری)، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، محمد اهل شاخه و مهدی حنفی

سرمربی: بهنام سراج

استقلال تهران:


سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری(۵۶ - وریا غفوری)، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علی دشتی(۵۶- امیرحسین خدامرادی)، مهدی قائدی(۷۸-شاهین طاهرخانی) و شیخ دیاباته .


مربی: مجید نامجومطلق

خطار:


مصطفی احمدی(دقیقه ۲۸) از نفت آبادان


آرش رضاوند(دقیقه ۳۶) شیخ دیاباته(دقیقه ۷۲) از استقلال

شرح گل:


یک بر صفر استقلال(شیخ دیاباته): در دقیقه ۳۰ روی اشتباه محمد دریس دروازه بان نفت در خروج از دروازه و اثرگذاری دانشگر توپ در محوطه جریمه به دیاباته رسید و او با ضربه محکم نهمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

دو بر صفر استقلال(امیرارسلان مطهری): دقیقه ۴+۹۰ در حالی که همه منتظر سوت پایان مسابقه بودند، یک لحظه غفلت از سوی مدافعان نفت که همه رو به جلو بودند، کفایت کرد تا ارسلان مطهری روی ضد حمله با دروازه بان تک به تک شود؛ در حالی که یکی از مدافعان نفت به توپ رسید اما اثرگذاری او کافی نبود تا مهاجم تازه وارد آبی ها گل دوم را وارد دروازه حریف کند و خیال استقلال بابت برد راحت شود

کد خبر 531739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha