پدیده در پاگشای سهراب بختیاری زاده که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته با شکست در جم رتبه سوم جدول ا از دست داد تا اولین شکست پدیده در حضور سرمربی جدیدش رقم بخورد.

پارس

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های پارس جنوبی جم و شهرخودرو مشهد در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند. پدیده در پاگشای سهراب بختیاری زاده که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته با شکست در جم رتبه سوم جدول ا از دست داد تا اولین شکست پدیده در حضور سرمربی جدیدش رقم بخورد. پارس جنوبی هم با سیروس پورموسوی موفق شد تا اولین سه امتیاز را با مربی جدید خود به دست آورد.

این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود پارس‌جنوبی جم خاتمه پیدا کرد.

داور: سعید رحیمی مقدم 

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و رضا حیدری

کارت زرد: محمد نوری و سید امین منوچهری از پارس‌جنوبی و امین قاسمی‌نژاد از شهرخودرو

کارت قرمز: محمدعلی فرامرزی (۴۵) از شهرخودرو

گل: محمد قاضی (۲۰) برای شهرخودرو، فریبرز گرامی (۴۰) و پوریا آریاکیا (۴۴) برای پارس‌جنوبی

با این نتیجه تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم جمع امتیازهای خود را به عدد ۲۴ رساند به رده دوازدهم صعود کرد. شهرخودرو هم ۴۲ امتیازی باقی ماند و به رده چهارم سقوط کرد.


تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند.

این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود گل‌گهر سیرجان به پایان رسید.

داور: حمید حاج ملک 

کمک‌ها: حسن یوسفی و مهدی سیفی

کارت زرد: میلاد صارمی از شاهین، سید احمد موسوی از گل‌گهر

کارت قرمز: -

گل: احمدرضا زنده روح ( پنالتی - ۲ ) ،‌یونس شاکری (۵)، ‌رضا محمودآبادی (۱۳) و گادوین منشا ( پنالتی - ۶۳ ) برای گل‌گهر، میلاد صارمی (۸) و مصطفی احمدی (۹۰+۳) برای شاهین

به این ترتیب تیم گل‌گهر با برتری در جدال قعرنشین‌ها جمع امتیازی‌های خود را به عدد ۲۲ رساند و موقتاً در رده سیزدهم قرار گرفت. شاهین شهرداری بوشهر هم با ۱۷ امتیاز در قعر جدول ماند.

کد خبر 531736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha