تیم بارسلونا باشکست دوبریک مقابل اوساسونا باردیگ نتیجه غیرمنتظره ای را در لالیگارقم زد. این تیم در انتظار ناکامی رئال مادرید تا سرنوشت قهرمانی به روز آخر کشیده شود.

ستین

به گزارش همشهری آنلاین، سرنوشت به گونه ای دیگر رقم خورد تا دست بارسا به جام نرسد.   کیکه ستین  در کنفرانس پس از بازی گفت:  احساس ما بسیار غم‌انگیز و ناامید کننده است. ما امتیازات زیادی را از دست داده ایم که همین موضوع باعث ایجاد فاصله با حریف مان یعنی رئال مادرید شد. واقعاً نمی فهمم که چرا مقابل اوساسونا شکست خورده و دو گل برابر آنها دریافت کردیم.

شاید اگر بارسلونا در بازی های که حق مان شکست نبود، به پیروزی می رسیدیم، حالا لالیگا را از دست نمی‌دادیم. البته انتظار این را هم نداشتم که رئال مادرید در همه مسابقات خود به پیروزی دست پیدا کند.

ستین در ادامه گفت: معتقد هستم که انتقادات باید به سمت همه باشد نه یک نفر اما با این حال فکر می‌کنم که من بیشترین مسئولیت را در این زمینه دارم. اطمینان دارم که ما به تیم متفاوتی تبدیل خواهیم شد و در لیگ قهرمانان اروپا با انگیزه های بسیار بالایی به میدان خواهیم رفت.

ستین در واکنش به انتقادات لیونل مسی از سبک بازی بارسلونا نیز گفت:  من با مسی در برخی زمینه‌ها موافق هستم و فکر می‌کنم که باید از خودمان انتقاد کنیم و در بسیاری از مسائل بهتر شویم.

ستین در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در ادامه و برای رقابت های لیگ قهرمانان نیز روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست یا خیر نیز گفت:  نمی‌دانم اما امیدوار هستم که این اتفاق بیفتد.

کد خبر 531592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha