مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

نرخ کرایه خطوط روزانه، شبانه و دربستی ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس به میزان ۲۵ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت. نرخ کرایه در خطوط تغذیه‌کننده بدون احتساب ورودی محاسبه و دریافت کرایه نقدی در کلیه ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس حذف شد.

حمل و نقل مسافر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به این ترتیب یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز لایحه شهرداری درخصوص تعیین نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر در سال ۹۹ در شبکه حمل‌ونقل اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی به تصویب رسید. همچنین نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به ازای هر کورس ۱۲ هزار ریال تعیین و نرخ تاکسی‌های ویژه فرودگاه، بی‌سیم، ترمینال، راه‌آهن و شرکت‌های حمل‌ونقل نیز به میزان ۳۰ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت.

دیگر دستورکار قابل توجه این جلسه طرح زیباسازی ایستگاه‌های مترو شیراز بود که با رأی مثبت اعضا تصویب رسید و براساس آن شهرداری شیراز مکلف شد ظرف مدت سه ماه نسبت به تدوین و ارائه آیین‌نامه زیباسازی ایستگاه‌های مترو با استفاده از هنرهای سنتی و بومی شهر شیراز با اولویت هنرهای صناعی مکتب شیراز، با نگاه ویژه به ایستگاه‌هایی که در آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، اقدام کند.

طرح دیگر کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص بررسی پیشنهاد حذف تکلیف شماره ۴۰ از لیست تکالیف بودجه سال ۱۳۹۹ شهرداری شیراز بود که شهرداری را مکلف کرد با توجه به شرایط موجود و همه گیری بیماری کرونا و عدم امکان برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برگزاری رویدادهای گردشگری در سال ۱۳۹۹، تا پایان مرداد ماه تقویم رویدادهای گردشگری شهر را با لحاظ برنامه‌ها و رویدادهای جدید تهیه و به شورا ارائه کند.

طرح جمعی از اعضای شورا مبنی بر اصلاح مصوبه‌های مدیریت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز مصوب شد.

کد خبر 531489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha