برخورد یک دستگاه کامیون با سه دستگاه خودرو سواری حامل اتباع یکی از کشورهای همسایه در جاده نطنز به اصفهان یک کشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

تصادف کامیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غفور راستین، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز چهارشنبه ۲۵ تیر گفت: این حادثه ساعت پنج و ۱۲ دقیقه امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن سه دستگاه آمبولانس از نقاط مختلف سرآسیاب، هلال احمر و کاشان به محل حادثه اعزام شد. چهار نفر از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان و سه نفر دیگر از مصدومان نیز پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان‌های فاطمیه(س) بادرود، خاتم‌الانبیا نطنز و شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: در این حادثه رانندگی، یک مرد حدود ۳۰ ساله تبعه خارجی از سرنشینان خودروهای سواری بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. همه سرنشینان سه خودروی سواری مرد و حدود ۱۵ تا ۳۰ سال داشتند و راننده کامیون زنده است.

علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است. تصادف خودروهای حامل مهاجران‌غیرمجاز خارجی موضوعی است که در برخی جاده‌های استان اصفهان به ویژه مسیرهای کاشان و نایین سالانه تعداد قابل توجهی کشته و مصدوم به دنبال دارد.

کد خبر 531275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha