تیم فوتبال رئال مادرید فردا در آستانه یک فتح بزرگ قراردارد و در صورت پیروز مقابل ویا رئال برای سی و چهارمین بار قهرمان لالیگا خواهد شد.

رئال مادرید

به گزارش همشهری آنلاین ،این تیم فردا پنج شنبه در هفته ماقبل پایانی این رقابت ها در شهر مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو   به مصاف ویا رئال خواهد رفت.

در همین رابطه باشگاه رئال مادرید از هوادارانش درخواست کرد تا در صورت قهرمانی از تجمعات در اطرف ورزشگاه و شهر مادرید به دلیل شیوع ویروس کرونا پرهیز کنند.

در این بیانیه 5 بندی آمده است:همه ما از وضعیت دشواری که تجربه می کنیم و تلاش هایی که در سراسر جامعه انجام می شود برای مقابله جلو گیری ازهمه گیر COVID-19 آگاه هستیم. فوتبال نیز در این امر نقش خود را ایفا می کند و با کمک همه توانستیم بازی ها را در شرایط بسیار پیچیده از سر بگیریم.

رئال مادرید از اعضای و هوادارانش پیشاپیش بخاطر درک  مشترک آنها  از وضعیت کنونی تشکر می کند. تمام تلاش و کارهایی که بازیکنان ، کادر مربیگری و باشگاه در جهت  کسب این موفقیت ممکن  بود انجام داده اندو همواره با هدف به اشتراک گذاشتن پیروزی با هواداران انجام شده است ، اما می دانیم که شرایط فعلی ما را به  ملزم می کند تا  اقدامات احتیاطی را به بالاترین سطحش ارتقا دهیم.

رئال مادرید وظیفه دارد این فراخوان مهم را با نمایشی از حداکثر مسئولیت و با اعتقاد محکم صادر کند که هر پیروزی احتمالی تیم ما نباید منجر به یک قدم عقب افتاده عظیم در نبرد شود . همه ما در برابر جلوگیری از شیوع این بیماری مسئول هستیم.

رئال مادرید اکنون با 83 امتیاز صدرنشین لالیگا است. بارسلونا با 79 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

کد خبر 531169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha