معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش استان در تابستان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برای اسکان فرهنگیان در مدارس برنامه ندارد.

اسکان فرهنگیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تورج سلیمان زاده اظهارکرد: اسکان فرهنگیان در مدارس تابع تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و در تابستان به دلیل حفظ سلامت شهروندان و فرهنگیان عزیز انجام نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مراکز رفاهی و خانه‌ های معلم‌ با توجه به سیاست گردشگری هتل‌ها در حال حاضر به فرهنگیان در شهرهای مختلف آماده ارائه خدمات به صورت محدود و در صورت ضرورت با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

سلیمان زاده بیان کرد: این استان دارای ۱۵ خانه معلم با ۱۲۲ اتاق و ۴۹ سوییت با ۶۹۰ تخت خواب است که در تمامی آنها  پروتکل‌های بهداشتی همانند هتل‌ها رعایت شده و در اختیار فرهنگیان قرار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اسکان مدارس مانند ایام نوروز ۹۹ تا اطلاع ثانوی و بهبود اوضاع تعطیل است، حتی ظرفیت خانه معلم‌ها که در گذشته نیز ۱۰۰ درصد بوده امسال با استقبال اندک فرهنگیان روبه رو شده و نیمه فعال هستند.

کد خبر 531121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha