سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد گفت: نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان ۱۹ درصد افزایش یافت که این افزایش شامل آژانس‌های تاکسی تلفنی، تاکسی‌های گردشی، خطی و ون می‌شود.

کرایه تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شیرکو نورانی اظهارکرد: این افزایش ۱۹ درصدی طبق روال هر سال با تصویب شورای اسلامی شهر و کمیته تطبیق فرمانداری برای همسان‌سازی نرخ‌ها با شهرهای همجوار در استان آذربایجان غربی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به ۱۰ هزار ریال، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) به ۳۸ هزار ریال، تاکسی تلفنی مرکز ۱۳۳ به ۵۰ هزار ریال، حق کمیسیون دفاتر آژانس ها نیز به ۹۵ هزار ریال و هزینه تاکسی‌ها به تالارهای حاشیه شهر به ۳۸ هزار ریال افزایش یافته است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اضافه کرد: این افزایش قیمت از امروز اعمال شده و خدمات حمل‌ونقل بر اساس نرخ‌های جدید انجام می‌شود.

نورانی افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و استفاده نکردن تاکسی‌ها از کل ظرفیت خود در هر سرویس، امکان افزایش موقت نرخ‌های تعیین شده تا پایان وضعیت کرونا وجود دارد که هنوز در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

کد خبر 530820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha