مازیار ربیعی‌فر، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان پس از پایان دیدار تیمش با فجر سپاسی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مازیار ربیعی فر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ربیعی‌فر پس از تساوی یک بر یک تیم داماش برابر فجرسپاسی شیراز در خصوص این دیدار گفت: برخلاف نیمه اول در نیمه دوم، موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم و شاید این از شانس بد من باشد چون همه تیم زحمت خود را کشیدند.

 ربیعی‌فر افزود: بازیکنان تیم داماش خیلی شریف هستند که با ۵ تا ۱۵ درصد دریافتی اینطور  تلاش می‌کنند و با توجه به اینکه در دو هفته اخیر در غیاب مدیریت باشگاه به هر شکل در کنار تیم بودم و بازیکنان در این دو دیدار اخیر نیز همانند سایر مسابقات با تمام وجود تلاش کردند.

ربیعی‌فر ادامه داد: من از مدیریت باشگاه و تماشاگران واقعی داماش قدردانی  و استعفای خود و قطع همکاری با داماش را اعلام کرده و برای این تیم خوب و پرطرفدار و سرمربی آینده تیم نیز آرزوی موفقیت دارم.

وی بیان کرد: تا پایان رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور ۵ بازی باقی مانده و این تیم به طور قطع در لیگ خواهد ماند، اما شاید مشکل تیم من باشم که توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود و با رفتنم شاید این مشکل حل شود.

 وی افزود : داماش استان گیلان تیم بزرگی است و از طرفداران واقعی این تیم تشکر می‌کنم که تحمل کردند.

ربیعی‌فر در ادامه  بیان کرد: تصمیم من فنی نیست و از تیم به خاطر ایجاد موقعیت‌هایش راضی هستم، اما متاسفانه برخی‌ها معنای محبت را متوجه نمی‌شوند و از این بابت فکر می‌کنم که اگر از تیم بروم راحت‌ترم و استعفا تصمیم خودم است و در ادامه به عنوان یک طرفدار هر کمکی از دستم بر آید برای داماش انجام خواهم داد.

کد خبر 530723

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha