پدوفیل ۶۵ ساله فرانسوی که به اتهام آزار جنسی بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان در اندونزی بازداشت شده بود، در زندان جاکارتا به زندگی خود پایان داد.

بازداشت كودك‌آزار فرانسوي در اندونزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، سخنگوی پلیس پایتخت اندونزی خبر خودکشی فرانسوا کامیل آبلو را به رسانه‌ها داد و اعلام کرد سه روز تلاش پزشکان برای احیای این کودک‌آزار فرانسوی بیهوده بود و او جان خود را از دست داد. گفته می‌شد دادگاه اندونزی برای کامیل آبلو به احتمال فراوان درخواست مجازات اعدام با جوخه تیرباران یا حبس ابد خواهد کرد.

یکی از مسئولان بیمارستان ملی پلیس در جاکارتا دلیل مرگ مرگ متهم ۶۵ ساله را شکستن گردن و بند آمدن مسیر تنفس اعلام کرد؛ ماجرایی که به نظر می‌رسد پیامد آویزان شدن از طناب دار باشد. هیچ‌کدام از مسئولان سفارتخانه فرانسه در جاکارتا هنوز درباره مرگ این شهروند فرانسوی یا دلایل احتمالی آن اظهار نظر نکرده‌اند.

فرانسوا کامیل آبلو ماه گذشته در یکی از هتل‌های اندونزی با دو دختر زیر سن قانونی بازداشت و از اتاق او تصاویر تجاوز به کودکان و نوجوان پیدا شد. این کودک‌آزار اروپایی در پنج سال اخیر بارها با روادید گردشگری وارد اندونزی شده و صدها کودک را با دادن پول فریفته بود. مقام‌های قضایی معتقدند تعداد قربانیان او بسیار بیشتر از آمار ۳۰۰ نفر است.

کد خبر 530563

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha