مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

۱۰ واحد صنفی پرخطر متخلف در هفته اول محدودیت‌های اعمال‌شده برابر بیماری کرونا به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تعطیل و مهر و موم شد.

پلمپ

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، در هفته اول اعمال محدودیت‌ها ۱۰ واحد صنفی ازجمله آرایشگاه‌های زنانه و مردانه مهروموم و به ۵۰ واحد صنفی اخطار داده شد که برای برخی پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند. عمده تخلفات واحدهای صنفی استفاده نکردن از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، رعایت نکردن نظافت محیط کار و بی‌توجهی به اخذ کارت بهداشتی است. واحدهای صنفی متخلف که طبق دستور ستاد مقابله با کرونا تعطیل شدند تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه در این رابطه بیان کرد: با توجه به‌قرار گرفتن استان بوشهر در وضعیت قرمز و افزایش آمار مرگ‌ومیر و مبتلایان به این بیماری در سطح شهرستان، مهدویت‌های جدید اعمال و بازرسان ستاد، روزانه اصناف مختلف را مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند. شهابی افزود: اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم ضروری است و می‌تواند زمینه‌ساز قطع زنجیره ویروس کرونا و کمک به کادر درمانی باشد.

با توجه به الزامی شدن ماسک از ۱۵ تیرماه در دستگاه‌های اجرایی، ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است. مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه افزود: مردم این شهرستان تخلفات مخاطره‌آمیز علیه سلامت جامعه را به شماره تماس ۱۹۰ وزارت بهداشت و ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

بازدید تیم‌های گشت مشترک بازرسان ستاد مقابله با کرونا متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اماکن انتظامی و اتاق اصناف از صنوف مختلف به‌صورت مستمر ادامه دارد و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با آنان برخورد می‌کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط با وضعیت قرمز کرونا در کشور است.

کد خبر 530533

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha