شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای، فرایند آگاهی سهامداران سهام عدالت از کارگزار ناظر خود را اعلام کرد.

سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سهامداران با تماس با مرکز اطلاع‌رسانی سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹ داخلی یک و وارد کردن کد ملی می‌توانند از کارگزار ناظر خود مطلع شوند.

دراین اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترم عدالت می‌رساند، با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد تماس‌های سمات مربوط به اطلاع از کارگزار ناظر سهامداران است، از روز شنبه (۲۱ تیرماه) این امکان فراهم شده تا سهامدارانی که از کارگزار ناظر خود مطلع نیستند با تماس به مرکز اطلاع‌رسانی سهام عدالت که به صورت شبانه‌روزی فعال است، اطلاعات کارگزار ناظر خود را دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه، بسترهای مناسب و اطلاعات جامع سهامداران عدالت از قیبل وضعیت سفارش، میزان واریزی، تاریخ واریز، وضعیت پرداختی‌ها، معتبر بودن شماره شبا در اختیار کارگزار ناظر قرار گرفته است به طوری که از این پس ارائه این اطلاعات تنها بر عهده کارگزار ناظر است.

کد خبر 530481

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • AHMAD IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    20 0
    بعضی ها می گویند کارگزار ناظرشان بعد از ثبت نام در یک کارگزاری و گرفتن کد بورسی تغییر کرده و معلوم نیست کی کارگزارشان است . واقعا کارگزار تان را از کجا در سایت سهام عدالت می توان دید