۱۰ نفر به آمار فوتی‌های کرونا در بوشهر افزوده شد و تعداد جان‌باختگان به ۱۶۲ مورد رسید.

کرونای نوزادان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۳۳۳ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

سعید کشمیری بیان کرد: اکنون ۱۷۶ مورد مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ نفر از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی باحال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۷ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: هم‌اکنون ۵۱ مورد در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، از این تعداد ۳۲ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری، از جان باختن ۱۰ نفر دیگر نیز خبر داد و گفت: آمار موارد فوت‌شده براثر کرونا در استان بوشهر به ۱۶۲ مورد افزایش یافت که از این تعداد یک نفر مربوط به امروز و ۹ نفر دیگر در روزهای گذشته فوت کرده‌اند که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد.

او عنوان کرد: از مجموع افرادی که در استان براثر کرونا جان خود را ازدست‌داده‌اند، ۶ درصد زیر ۲۰ سال، ۱۵ درصد بین ۲۱ تا ۴۰ سال، ۱۳ درصد بین ۴۱ تا ۶۰ سال، ۶۰ درصد بین ۶۱ تا ۸۰ سال و ۶ درصد نیز بالای ۸۱ سال داشته‌اند.

کد خبر 530365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha