تیم تاتنهام در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس موفق شد دو بریک آرسنال رقیب سنتی خود را شکست دهد.

تاتنهام

به گزارش همشهری آنلاین،در این بازی دو تیم به احترام درگذشت جکی چارلتون اسطوره فوتبال انگلیس بازوبند مشکی بسته بودند.در نیمه اول این دیدار دو اشتباه فاحش از مدافعان هر دو تیم باعث شد تا دروازه ها باز شود.در دقیقه 16 سرگی اوریر مدافع ایرلندی تاتنهام توپ را پشت محوطه جریمه توپی را لو داد و همین امر کافی بود تا آلکساندر لاکازت مهاجم آرسنال  با شلیک پای راست توپ را به طاق دروازه هوگو لوریس بچسباند.3 دقیقه بعد از این گل پاس به عقب مرگبار سئاد کولاسیناچ مدافع بوسنیایی آرسنال به دیوید لوئیز برزیلی نرسید و سون هیونگ مین با یک توپ ربایی هوشمندانه توپ را به درون محوطه جریمه برد و با ضربه ای زیبا گل مساوی را درون دروازه آرسنال جای داد.

در نیمه دوم پیر امریک اوبامیانگ موقعیت مناسبی را بدست آورد اما ضربه او توسط لوریس فرانسوی مهار شد.دردقیقه80 فرار هری کین با خروج بموقع املیانو مارتینز دروازه بان آرژانتینی آرسنال به کرنر رفت.این کرنر در قیقه 81 از سوی سون هیونگ مین روی دروازه آرسنال ارسال شد تا توبی آلدرویرلد مدافع بلژیکی تاتنهام با ضربه سر استثنایی گل برتری تیم مورینیو را درون دروازه حریف جای دهد.

پرش بلند توبی آلدرویرلد مدافع بلژیکی تاتنهام و ضربه سری که به گل برتری میزبان بدل شد

در ادامه بازی تاتنهام می توانست به گل دیگری برسد اما با خود خواهی سون این فرصت برای میزبان به هدر رفت.با این پیروزی تاتنهام با 52 امتیاز به مکان هشتم جدول  لیگ برتر انگلیس صعود کرد. در پایان این بازی سون هیونگ مین به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در سایر بازی های امروز آستون ویلا در دیدار مقابل کریستال پالاس به برتری دو بر صفر دست یافت تا برای ماندن در لیگ برتر امیدوار بماند. در بازی دیگر ولورهمپتون سه برصفر اورتون را شکست داد.

کد خبر 530307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha