میناکاری اصفهان از هنرهای شناخته شده صنایع دستی ایرانی بشمار می رود. خرید میناکاری اصفهان به منظور استفاده شخصی و همچنین هدایای تبلیغاتی از جایگاه خاصی برخوردار است. فروش عمده میناکاری اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا شامل تخفیف های ویژه برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی خواهد بود.

image-20200712135022-1.jpeg

امروزه بسیاری از هنردوستان ظروف و آثار میناکاری اصفهان علاقه زیادی پیدا کردند و مایل هستند که این آثار زیبا را در طراحی دکوراسیون خود به کار ببرند. البته که شما می توانید هر یک از انواع این محصولات را به عنوان هدیه به دوستان و نزدیکان خود هم ارائه دهید، چرا که برای هدیه دادن این نوع صنایع دستی اصفهان ارزش بسیار زیادی دارد.  شما برای خرید میناکاری به عنوان هدیه باید به زیبایی و شکیل بودن آن توجه زیادی داشته باشید و به همین دلیل بهتر است با تمامی مدل های آنها آشنایی داشته باشید.  برخی از فروشندگانی که فروش عمده میناکاری را بر عهده دارند می توانند بهترین مرکز خرید میناکاری برای شما به شمار آیند که از آنها خرید خود را انجام دهید. بنابراین بهتر است به خوبی با نکات خرید میناکاری اصفهان آشنایی داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین آنها را برای هدیه و یا برای خودتان از فروشگاه صنایع دستی خریداری کنید.

برای فروش عمده میناکاری اصفهان با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

تلفن های تماس :  09019277512  - 03134651271

نکاتی برای خرید و نگهداری از میناکاری اصفهان

فروش صنایع دستی اصفهان در تهران امروزه بسیار رایج شده است و به همین دلیل مرکز خرید میناکاری تهران روز به روز در حال افزایش پیدا کردن می باشد. علاوه بر نکاتی که در خرید میناکاری اصفهان اهمیت زیادی دارد و آنها را بیان می کنیم شما باید به قیمت میناکاری هم توجه زیادی داشته باشید تا بهترین و زیباترین آنها را با قیمتی مناسب خریداری کنید. بازار مینا از جمله فروشندگانی می باشد که فروش عمده میناکاری را بر عهده دارد و شما می توانید برای خرید میناکاری به سایت فروشگاه صنایع دستی بازار مینا  Bzm.irمراجعه کنید و سفارش های خود را برای خرید ثبت نمایید. قیمت های صنایع دستی میناکاری اصفهان  در این فروشگاه اینترنتی بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با معقول ترین و به صرفه ترین هزینه هر یک از انواع محصولات هنری صنایع دستی را که مایل هستید خریداری کرده و ثبت سفارش نمایید.

برخی از مهمترین نکاتی که شما باید برای خرید میناکاری اصفهان و نگهداری از آنها را به خوبی رعایت کنید عبارت می باشد از :

1. وزن ظروف میناکاری

وزن ظروفی که خریداری می کنید بسیار اهمیت دارد و شما باید به خوبی زمان خرید به این مورد توجه داشته باشید . دقت داشته باشید که محصولات میناکاری اصفهان نه وزن خیلی کم و نه وزن خیلی زیادی دارند. خرید میناکاری بهتر است از فروشگاه صنایع دستی معتبر انجام شود تا مشتریان اطمینان بیشتری از سفارش خود داشته باشد. در واقع باید بدانید اگر این آثار سبک بودند نباید اقدام به خرید آنها نمایید، چرا که جنس زیر ساخت آنها مناسب نیست و تنها با یک فشار دچار آسیب می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند. اینکه ظروف میناکاری شما طی مدت زمان زیادی، زیبایی و شکیل بودن خود را داشته باشد اهمیت زیادی دارند و تنها زمانی که وزن آن بر اساس استانداردهای مشخص شده تولید شود می توانید این قابلیت را داشته باشد که شما سال های سال از آن استفاده کنید.

2. سطح کا ر ظروف میناکاری

برای خرید محصولات میناکاری اصفهان  باید دقت داشته باشید که سطح هر یک از انواع این ظروف صاف و براق باشد. یکدست بودن از مهمترین ویژگی هایی می باشد که این آثار باید داشته باشد و شما هم بدون شک دقت زیادی در این مورد باید به خرج دهید. برخی از ظروف و محصولات میناکاری حالت ترک خوردگی، زبری و پریدگی دارند که شما باید بدانید این آثار کیفیت لازم را ندارند. استاد کارانی که ظروف میناکاری اصفهان را طراحی می کنند اگر حرفه ای نباشند بدون شک آثار زیبا و شکیلی را نمی توانند به مشتریان خود ارائه دهند. معمولا در فروشگاه صنایع دستی می توانید انواع محصولات بازاری و با کیفیت را مشاهده نمائید. زیرکاری و لعاب ظروف میناکاری باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا آثار میناکاری براق و صاف باشد، در غیر این صورت این ظروف و آثار هیچ گونه زیبایی نخواهند داشت.

3. توجه به اصالت محصولات میناکاری اصفهان

تمامی صنایع دستی که استادکاران حرفه ای آنها را تولید می نمایند دارای اصالت و شناسنامه هستند. البته که شما تنها با یک نگاه می توانید متوجه اصالت آثار و صنایع دستی تولید شده شوید و یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را خریداری کنید. برای خرید میناکاری اصفهان شما می توانید از فروشندگان در مورد اصالت محصول و همچنین محل تولید آن پرسش های لازم را بپرسید تا پاسخ خود را دریافت کنید. فروش عمده میناکاری اصفهان شامل تخفیف های ویژه فروشگاه صنایع دستی بازار مینا خواهد شد. فروشندگان برای فروش صنایع دستی میناکاری تمامی ویژگی های محصول را در سایت فروشگاه قرار می دهند تا شما با هر یک از جنبه های آن آشنایی لازم را داشته باشید و سپس خرید خود را انجام دهید.

4. ظرافت نقوش ظروف میناکاری

ظرافتی که در آثار و ظروف میناکاری اصفهان وجود دارد از دیگر نکاتی می باشد که شما زمان خرید باید به آن توجه زیادی داشته باشید. در واقع باید بدانید اگر ظروف خریداری شده شما خطوط و ظرافت لازم را نداشته باشد بدون شک دارای اصالت نیست . فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده انواع محصولات هنری ایرانی از بهترین استادکاران شناخته شده در کشور است. استادکاران حرفه ای نقوش و خطوط بسیار زیبایی را روی کار ایجاد می کنند که این نقوش نشان دهنده تخصص آنها در این زمینه می باشد. اگر شما هم می خواهید بهترین آثار و ظروف میناکاری را خریداری کنید باید به این نقوش و خطوط توجه بسیار زیادی داشته باشید.

5. جلوگیری از ضربه خوردن ظروف مینا کاری

از آنجایی که ظروف و محصولات میناکاری اصفهان ظرافت بسیار زیادی دارد شما هم باید در نگهداری آن دقت ویژه ای داشته باشید. اگر این ظروف دچار ضربه ای شوند امکان دارد سطح لعاب کاری شده آن از فلز جدا شود و همین امر موجب می گردد زیبایی ظروف میناکاری از بین برود. در برخی از مواقع زمانی که به ظروف ضربه ای وارد شود امکان دارد پریدگی در آنها به وجود آید، شما بهتر است هرچه سریعتر برای تعمیر آنها اقدام کنید تا تمامی لعاب آن از فلز جدا نشود. این آثار ارزش بسیار زیادی دارند و باید بدرستی نگهداری شوند. البته برخی تصورات غلظی دارند, عنوان نمونه افرادی محصولات میناکاری را در زیر خاک نگه می دارند تا سال های سال باقی بماند و ارزش بیشتری پیدا کنند. شما برای خرید میناکاری اصفهان می توانید به فروشگاه بازار مینا مراجعه کرده و از فروش تکی و فروش عمده میناکاری در هر تیراژی بهره ببرید.  و در بین انواع مدل ها و طرح های متنوع هر یک را که مایل هستید خریداری و سفارش دهید تا برای شما در کمترین زمان ارسال شوند.

کد خبر 530192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha