مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح فاز اول خانه مطبوعات استان در دهه فجر گفت: برای تکمیل پروژه به اعتبار نیاز داریم.

خانه مطبوعات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سمانه سالاری، یکشنبه ۲۲ تیر در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از پروژه احداث خانه مطبوعات بیرجند اظهار داشت: عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا دهه فجر بتوانیم فاز اول آن را افتتاح کنیم.  

وی گفت: با اعتباری که از سوی استاندار به خانه مطبوعات استان اختصاص یافته بنا داریم طبقه همکف را با زیربنای ۱۵۰ متر مربع، یک کلاس آموزشی و سالن کنفرانس و یک فضای کوچک اداری ایجاد کنیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی افزود: برای تکمیل ۲ طبقه دیگر به اعتبار نیاز داریم و قرار است برای تکمیل آن از ظرفیت شهرداری بیرجند و دیگر دستگاه‌ها و همچنین استانداری خراسان جنوبی کمک بگیریم.

سالاری با یادآوری اینکه اجرای این پروژه از سال ۹۷ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد دنبال می‌شود یادآور شد: مجری بخشی از پروژه سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه‌شده توسط بسیج سازندگی در سال گذشته یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده افزود: اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه سه میلیارد و ۵۰۰ ریال است.

مدیرعامل خانه مطبوعات بیان کرد: کارهای انجام شده شامل فونداسیون، اسکلت، سقف، والپست‌ها و قسمتی از دیوارها در طبقه اول است.

خوش‌خبر معاون سیاسی استانداری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده گفت: با توجه به مباحث فرهنگی این پروژه مورد توجه استاندار نیز است و مشکلات مادی و حمایت‌ها پیگیری خواهد شد.

کد خبر 530190

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha