خانواده پاسدار شهید علی توکلی‌زاده از شهدای بجنوردی، پس از مشاهده گزارش وضعیت یلدا دختر معلولی که در یک از روستاهای مانه زندگی می‌کرد تمام هزینه‌های درمان یلدا را تا بهبودی کامل تقبل کردند.

شهید توکلی‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، آنچه این روزها و در بین اخبار مختلف کمتر دیده می‌شود، خبر خوب است. اخباری که امید و زندگی را به جامعه تزریق کرده و روح مهربانی را دوباره زنده می‌کند.

در هفته‌های گذشته خبرنگار ما وضعیت یلدا دخترک معلول مانه و سملقانی را به تصویر کشد و از آرزوهای این دختر برای رفتن به حرم مطهر امام رضا(ع) و مدرسه با پاهای خودش گفت.

در این میان خانواده معزز شهید والامقام «علی توکلی‌زاده» در سفر به زادگاه یلدا، بجنورد و همراه کردن چند پزشک متخصص ارتوپد و فیزیوتراپی، مراحل درمان یلدا را بررسی کردند.

قاسم توکلی‌زاده یکی از فرزندان شهید توکلی‌زاده در این باره به نمایندگی از خانواده شهید، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده و مشورت با اطباء حاذق، قرار شد تمام مراحل درمان و فیزیوتراپی یلدا با حضور پزشکان متخصص هم استانی انجام شود.

وی افزود: با تصمیم خانواده شهید توکلی‌زاده، تمام هزینه‌های درمان این دختر معصوم روستایی از طرف خانواده شهید تقبل شده و تا بهبودی کامل یلدا، به نیت شادی روح این شهید والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای نظام اسلامی که دلسوز این مردم بودند، پرداخت خواهد شد.

شهید علی توکلی‌زاده طرقی، در سال ۱۳۶۶ و در جریان عملیات بیت‌المقدس ۲ در منطقه ماووت در خاک عراق به درجه رفیع شهادت نایل شد.

کد خبر 530149

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha