رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به وجود پدیده گرد و غبار در برخی روزهای سال‌ در مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای ۱۴ طرح برای توسعه فضای سبز شهرکرد به تصویب اعضای شورا رسید.

آبیاری فضای سبز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حیدر علی‌پور گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری هزینه خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی سه پروژه با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار شامل اصلاح تقاطع‌های مناطق یک و دو و جدول‌بندی‌های سطح شهر آغاز شده که در توسعه شهری تاثیرگذار است.

علی‌پور تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری هیچ‌گونه محدودیتی برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادها در راستای توسعه شهری ندارد.

یکی از اعضای شورای شهر شهرکرد نیز گفت: مرکز چهارمحال و بختیاری با تقاضاها و انتظارهای نامحدود اما منابع محدود مواجه است.

فرهاد رئیسی تاکید کرد: تعریف برنامه‌های درآمدزایی‌ با استفاده از پتانسیل‌های موجود در شهرکرد باید در دستورکار مسئولان شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

وی یادآور شد: کمیته‌ای‌ اقتصادی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، نظام مهندسی‌ساختمان استان و مجموعه مدیریت شهری تشکیل و برای توسعه و درآمد پایدار شهر برنامه‌ریزی کنند.

وی جلوگیری شهرداری شهرکرد از انجام تخلف‌های ساختمانی و ساخت‌ و سازهای‌ غیرمجاز را مثبت دانست و اظهار داشت: این تلاش‌ها در حالی انجام می‌شود که هیچ برنامه‌ای برای ۱۰ سال آینده در مرکز استان نداریم.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 530126

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha