رئیس اورژانس فارس گفت: همکاران ما در اورژانس درگیر مقابله با این بیماری هستند. متاسفانه ۳۱ نفر آنها به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه ۲۸ نفر بهبود یافتند و ۳ نفر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد مرادیان از آماده‌باش مرکز فوریت‌های پزشکی برای موج دوم کووید ۱۹ خبر داد و افزود: با توجه به اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا در استان، حجم ماموریت‌ها و تماس‌ها با سامانه ۱۱۵ اورژانس فارس افزایش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع این ویروس و افزایش انتقال بیماران مبتلا به کرونا به مراکز درمانی، سازمان اورژانس  برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده‌ تا بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

مرادیان ادامه داد: پرسنل اورژانس در این ایام از جان مایه گذاشته‌اند و ایثار کردند. حجم و فشار کارها بسیار بالاست از این رو از مردم فهیم شیراز و استان فارس می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس اورژانس فارس با بیان این‌که بیشتر مبتلایان افرادی هستند که در مجالس یا اماکن شلوغ شرکت کردند، خواستار محدود کردن تجمعات، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده دائم از ماسک شد.

کد خبر 530109

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha