شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

عضو کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: متناسب‌سازی و افزایش «بن خواربار» و «حق مسکن» بازنشستگان براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود در سازمان تأمین اجتماعی و پس از همفکری گسترده با تشکل‌های بازنشستگان به مرحله اجرا رسیده است.

حقوق بازنشستگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسدی عضو کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: متناسب‌سازی و افزایش «بن خواربار» و «حق مسکن» بازنشستگان براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود در سازمان تأمین اجتماعی و پس از همفکری گسترده با تشکل‌های بازنشستگان به مرحله اجرا رسیده است.

اسدی گفت: اعضای کانون عالی بازنشستگان در جلسات مدیریتی و کارشناسی متعددی درباره نحوه اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفتگو کردند و مدیرعامل، معاونین و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی با گشاده‌رویی و سعه صدر خواسته‌ها و دیدگاه‌های اعضای کانون عالی بازنشستگان را مورد توجه قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از تصویب واگذاری سهام شرکت‌های دولتی به سازمان تأمین اجتماعی در هیات وزیران نیز جلساتی را با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم و در نهایت با موافقت وزیر، بیشترین مساعدت و همکاری ممکن صورت گرفت و بودجه سالانه اختصاص یافته برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان به بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

اسدی همچنین زمان شروع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را نیز از دیگر مسائل دارای اهمیت برشمرد و گفت: در ابتدا مقرر شده بود که شروع اجرای این قانون از شهریور سال جاری باشد که با درخواست اعضای کانون عالی بازنشستگان و موافقت وزیر و مدیرعامل سازمان این موضوع یک ماه زودتر و از مردادماه به اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس هیات‌مدیره کانون بازنشستگان استان قزوین اجرایی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را گامی برای بهبود وضعیت معیشت آنان دانست و گفت: با توجه به کاهش شدید قدرت خرید بازنشستگان در طول یک سال گذشته، افزایش دریافتی ناشی از متناسب‌سازی تا حدودی قدرت خرید و وضعیت معیشت بازنشستگان را احیا خواهد کرد.

کد خبر 529833

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محفوظ IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    1 0
    برای شما همین بس که توان اجرای قانون در مورد حقوق ها را نداشتید. حالا مدعی هم شده اید ؟
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    0 0
    با اینهمه افزایش چه کنیم