یک وبسایت نزدیک به باشگاه برایتون مدعی است علیرضا جهانبخش در بازی امشب مرغ‌های دریایی مقابل منچسترسیتی به عنوان بازیکن فیکس به میدان خواهد رفت.

علیرضا جهانبخش

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، وبسایت برایتون اند هو ایندیپندنت که به اخبار برایتون آلبیون  می پردازد پیش‌بینی کرده علیرضا جهانبخش در بازی امشب این تیم مقابل منچسترسیتی فیکس باشد. این سایت از جهانبخش به عنوان یک سورپرایز برای سیتی یاد کرده.

باشگاه برایتون بعد از شروع مجدد لیگ برتر در دوران پساکرونا موفق شده فاصله خود با منطقه خطر سقوط را به ۸امتیاز افزایش دهد و خیال خود را از ماندن در لیگ برتر تقریبا راحت کند. اما این دوران برای مرغهای دریایی با چالشهای زیادی همراه بوده. آنها شب چهارشنبه گذشته در خانه خود امکس با نتیجه ۳-۱ مقابل لیورپول قهرمان شکست خوردند و حالا باید به فاصله‌ای اندک به مصاف منچسترسیتی نایب قهرمان بروند. شاگردان پپ گواردیولا بعد از شکست ۱-۰ مقابل ساوتهمپتون، موفق شدند مقابل نیوکاسل با ۵ گل به پیروزی برسند و اکنون کاملا آماده دیدار با برایتون هستند.

شاگردان گراهام پاتر علی رغم ۸ امتیاز فاصله با منطقه سقوط، همچنان برای ماندن در لیگ برتر، نیاز دارند که در ۴ بازی باقی مانده امتیاز کسب کنند.

جهانبخش در دیدار مقابل لیورپول، برای اولین بار بعد از شروع دوباره رقابت‌ها در فهرست برایتون قرار گرفت و انتظار می رود برابر سیتی از ابتدا به میدان برود. این ملی پوش ایرانی که شایعاتی در مورد انتقالش به آژاکس شنیده می شود، احتمالا در دیدار برابر سیتی جانشین الکسیس مک آلیستر می شود که در دیدار برابر لیورپول تلاش خستگی ناپذیری داشت و از ناحیه سر هم دچار آسیب دیدگی شد.

پاتر همچنین شرایط طارق لامپتی را هم برای حضور در این دیدار بررسی خواهد کرد. این مدافع راست ۱۹ ساله که اولین بازی اش برای برایتون را در تساوی ۰-۰ مقابل لسترسیتی انجام داد، بهترین بازیکن این تیم از زمان شروع دوباره رقابت ها بوده است. او در پیروزی ۱-۰ مقابل نوریچ هم عالی کار کرد و در بازی مقابل لیورپول هم نمایش تاثیرگذاری داشت.

پاتر می داند که برای محافظت از این ستاره جوان، باید دقایق حضور او در زمین را مدیریت کند اما مطمئنا برایتون با حضور او و با بهره گرفتن از سرعت بالایش می تواند نمایش بهتری مقابل شاگردان گواردیولا داشته باشد. سرمربی برایتون گفت:" او بازیکن جوانی است؛ بنابراین ما باید مراقب او باشیم. قصد نداریم از او بیش از اندازه بازی بگیریم؛ بنابراین باید مطمئن باشیم که شرایط او خوب است. او می تواند با سرعت بالایش، بخشی از زمین زیادی را پوشش بدهد و این به معنای این است که زمان ریکاوری‌اش مهم است و این چیزی است که ما نگران آن هستیم. "

  • حضور جهانبخش در شماتیک ترکیب امروز برایتون مقابل سیتی

پاتر همچنین در مورد منچسترسیتی گفت:" مقابل آنها باید خوش شانس بود. باید خوب بازی کنیم، خوب دفاع کنیم و هرکاری را بدون نقص انجام بدهیم و امیدوار باشیم که آنها روز خوب شان نباشد. برای نتیجه گرفتن باید هر کاری را متفاوت انجام داد زیرا سطح آنها خیلی بالاست. از نظر عملکرد، آنها بهترین هستند. آنها بسیار باثبات بازی می کنند. آنها نتوانستند نتایجی که می خواهند را کسب کنند و این گاهی بخشی از فوتبال است. آنها امسال را با امتیازات زیادی به پایان خواهند رساند. آنها تیم فوق العاده ای هستند. مربی واقعا خوبی دارند. پپ یکی از بهترین هاست. آنها تیم کاملی هستند. "

خوسه ایسکی‌یردو که مدت هاست از مصدومیت زانو رنج می برد، همچنان نمی تواند برای برایتون بازی کند؛ در حالی که استیون آلساته هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران، شرایط حضور در این بازی را ندارد. در آن سمت، سرخیو آگوئرو غایب خواهد بود. او از ناحیه مینیسک آسیب دیده و برای مدتی از میادین دور خواهد بود؛ به طوری که دیدارهای سیتی در چمپیونزلیگ را نیز از دست خواهد داد.

  • ترکیب احتمالی دو تیم:

برایتون: رایان، لامپتی، دانک، وبستر، برن، جهانبخش، استفنز، بیسوما، موی، تروسارد، کانلی
سیتی: ادرسون، واکر، گارسیا، لاپورته، مندی، دی بروین، گوندوگان، داوید سیلوا، برناردو، ژسوس، استرلینگ

کد خبر 529813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha