رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود، گفت: هر ساله شورا در مرداد ماه حدود ۲ هفته تعطیل می‌شود و امسال هم مانند روال قبل خواهد بود.

شورای شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره افزایش شیوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: شهروندان باید هر چه بیشتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و علاوه بر استفاده از ماسک، سعی بر رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: سیاست دولت، فعال بودن اقتصاد در کشور است لذا از آنجایی که فعالیت‌ها و کارها در حال حاضر تعطیل نیست شهروندان باید حتما رعایت دستورالعمل‌ها را مدنظر قرار دهند.

 رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص نظر شورای شهر درباره لغو یا اجرای طرح ترافیک، گفت: مدیریت شهری در حال حاضر نظر به برداشته شدن طرح ترافیک ندارد و به عبارتی در شورا هم اعتقادی نداریم که طرح لغو شود.

صدراعظم‌ نوری گفت: ‌اجرای طرح سبب کاهش ترافیک به ویژه در محدوده مرکزی شهر می‌شود و این سؤال مطرح است که آیا اگر طرح لغو شود مسافران حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد؟ و یا این ناوگان هم تعطیل می‌شود؟

وی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم را یکی از دلایل مهم شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: اینکه شهروندان از ماسک استفاده نکنند سبب گسترش کرونا می‌شود و هر شهروندی باید خود را ملزم به رعایت این مساله بداند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا تعطیل می‌شود یا خیر، گفت: خیر، البته در مرداد حدود دو هفته شورای شهر تعطیلات سالانه‌اش آغاز می‌شود و روال سالانه این چنین بوده است.

صدراعظم‌ نوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر همه اعضای شورای شهر سالم هستند و کسی مبتلا به کرونا نیست.

کد خبر 529811

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha