رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود، گفت: هر ساله شورا در مرداد ماه حدود ۲ هفته تعطیل می‌شود و امسال هم مانند روال قبل خواهد بود.

شورای شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره افزایش شیوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: شهروندان باید هر چه بیشتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و علاوه بر استفاده از ماسک، سعی بر رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: سیاست دولت، فعال بودن اقتصاد در کشور است لذا از آنجایی که فعالیت‌ها و کارها در حال حاضر تعطیل نیست شهروندان باید حتما رعایت دستورالعمل‌ها را مدنظر قرار دهند.

 رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص نظر شورای شهر درباره لغو یا اجرای طرح ترافیک، گفت: مدیریت شهری در حال حاضر نظر به برداشته شدن طرح ترافیک ندارد و به عبارتی در شورا هم اعتقادی نداریم که طرح لغو شود.

صدراعظم‌ نوری گفت: ‌اجرای طرح سبب کاهش ترافیک به ویژه در محدوده مرکزی شهر می‌شود و این سؤال مطرح است که آیا اگر طرح لغو شود مسافران حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد؟ و یا این ناوگان هم تعطیل می‌شود؟

وی رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم را یکی از دلایل مهم شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: اینکه شهروندان از ماسک استفاده نکنند سبب گسترش کرونا می‌شود و هر شهروندی باید خود را ملزم به رعایت این مساله بداند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر به دلیل افزایش شیوع کرونا تعطیل می‌شود یا خیر، گفت: خیر، البته در مرداد حدود دو هفته شورای شهر تعطیلات سالانه‌اش آغاز می‌شود و روال سالانه این چنین بوده است.

صدراعظم‌ نوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر همه اعضای شورای شهر سالم هستند و کسی مبتلا به کرونا نیست.

کد خبر 529811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha