مطالعات جدید نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از جوانان آلوده به کروناویروس علائمی از بیماری ندارند.

کرونا ـ جوانان

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از مدیکال نیوز تودی نوشت: نتایج اولیه این تحقیق نشان می‌دهد در بیش از ۸۰ درصد افراد ۲۰ سال و جوان‌تر پس از آن‌که به ویروس کرونا آلوده می‌شوند علائمی از بیماری ظاهر نمی‌شود.

بررسی متخصصان علوم پزشکی در ایتالیا نشان می‌هد بیش از ۸۰ درصد جوانان آلوده به کروناویروس جدید از ناقلان خاموش بیماری به حساب می‌آیند.

در این مطالعه، محققان ایتالیایی ارزیابی کردند که چه میزان از افراد آلوده به کروناویروس جدید علائمی از بیماری را از خود بروز می‌دهند. آنان اطلاعات مربوط به ۵۴۸۴ نفر را که در ارتباط نزدیک به افراد آلوده به کروناویروس جدید بودند مورد بررسی قرار دادند. از این تعداد، ابتلای حدود ۲۸۲۴ نفر در بررسی‌های آزمایشگاهی تایید شد.

بررسی اطلاعات فوق نشان داد از میان ۲۸۲۴ نفر فرد آلوده به کروناویروس فقط ۸۷۶ نفر حدود ۳۱ درصد علائمی از بیماری را از خود نشان دادند. همچنین بررسی سن مبتلایان حاکی از آن بود که در ۸۱.۹ درصد از افراد ۲۰ سال و جوان‌تر علائمی از بیماری پس از آلوده شدن به کروناویروس مشاهده نشده است. همچنین در میان افراد ۸۰ سال یا بیشتر فقط در ۳۵.۴ درصد افراد آلوده علائمی از بیماری مشاهده نشده است.

کد خبر 529800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    به خاطر همین باید برن ارشد ودکترا امتحان بدن که کل کشور بره تو ویروس غرق بشه دیگه در نیاد