رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از آغاز بهره‌برداری میدان جدید میوه و تره‌بار با جابجایی ۳۵ غرفه از میدان قدیم به این محل خبر داد.

میدان تره‌بار بندرعباس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فعالیت میدان تره‌بار بندرعباس و جابجایی غرفه داران از ساعاتی پیش آغازشده است. این اقدام باهدف ساماندهی میدان‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با ضرب‌الاجل ده روزه استاندار هرمزگان به فرمانداری و شهرداری انجام شد.

علی عامری  شنبه ۲۱ تیر در جریان بازدید از روند بازگشایی میدان میوه و تره‌بار جدید بندرعباس، اظهار کرد: سرانجام پس از سال‌ها تلاش، شاهد بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار شهر بندرعباس هستیم.

وی بیان کرد: این پروژه بزرگ آرزوی دیرینه شهروندان و فعالین این بخش است، این بازار درمجموع ۹۲ غرفه دارد که نیاز شهروندان در این زمینه را به‌کلی مرتفع می‌کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: در محل میدان قدیم ۳۵ غرفه دایر بود که پس از جلسات متعدد، توافق نهایی با آن‌ها انجام‌شده و این غرفه‌ها به محل میدان جدید منتقل‌شده‌اند.

عامری ادامه داد: با این اتفاق، شاهد پوشانیدن جامه عمل به یک وعده بزرگ دیگر از سوی شهرداری بندرعباس هستیم، چراکه بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تره‌بار آرزوی همه شهروندان و خصوصاً فعالین این بخش بوده است.

این مقام مسئول در ادامه نیز اظهار کرد: این میدان با ۲۴ هکتار مساحت در شرق شهر بندرعباس و در نزدیکی میدان میوه و تره‌بار فعلی قرار دارد.

در این میدان، محلی برای عمده و خرده‌فروشی میوه، خدمات بانکی، حمل‌ونقلی و تعمیرگاهی در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر 529696

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha