مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان‌ بعثت سنندج از فرآیند پذیرش مبتلایان به کرونا در رده سنی بزرگسالان خارج شد.

بيمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر آرزو فلاحی اظهار کرد: بیمارستان‌ بعثت سنندج که بخشی از فضای درمانی خود را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده بود روز گذشته ۲۰ تیر از پذیرش بیماران بزرگسال مبتلا به این ویروس خارج شد.

 وی با بیان اینکه دیوارهای حائل بین بخش‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا برداشته شد، افزود: در حال حاضر ۲ خانم باردار، ۲ کودک سه ساله و هفت ساله مبتلا به کرونا که بیماری زمینه‌ای نیز دارند در این بیمارستان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: بیمارستان توحید و کوثر سنندج در حال حاضر برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دارد.

 فلاحی خطاب به شهروندان گفت: با توجه به استمرار بیماری کرونا و تغییر ماهیت مداوم این ویروس در مکان‌های عمومی و به محض خروج از منزل از ماسک استفاده کنید.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی ملاقات همراهان و بستگان بیماران در همه بیمارستان‌های استان ممنوع است، تاکید کرد: این امر به منظور حفظ ایمنی بیماران و پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جامعه ضرورت دارد.

بنابراعلام سخنگوی  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسیده است.

کد خبر 529637

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha