فرمانده کل سپاه تاکید کرد: تغییر و تحولات جهت ارتقا و سرعت بخشیدن کیفیت و معنویت در سپاه است.

محمدعلی جعفری که در مراسم تودیع و معارفه جانشین و هماهنگ‌کننده جدید فرماندهی کل سپاه سخن می‌گفت و روابط عمومی سپاه هم خبر آن را منتشر کرد، با اشاره به تحولات ساختاری و سازمانی در سپاه اظهار داشت: این تغییر و تحولات متناسب با روحیات و جایگاه افراد و  جهت ارتقا و سرعت بخشیدن کیفیت و معنویت در سپاه صورت گرفت.

وی افزود: ایجاد عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس و تاکید بر مولفه‌های اصیل قدرت در سپاه، مبتنی بر همین تغییر و تحولات است.

همچنین به گزارش روابط عمومی‌دفتر فرماندهی کل سپاه، جعفری خاطر نشان کرد:‌با توجه به تغییر و تحولات در حال انجام در سپاه، کار فکری و ستادی یکی از ضرورت‌های قطعی و اجتناب ناپذیر این نهاد مقدس است.

ماموریت‌های جدید

فرمانده کل سپاه با اعلام این مطلب، گفت: سپاه پاسداران با ۵ نیرو، ۲ دانشگاه و فرماندهی‌های جدیدی که در حال شکل‌گیری است با توجه به ماموریت‌های مختلف و متنوع خود، نیازمند تهیه و تدوین نظامات براساس نیازهای خاص آن است.

وی در ادامه با تاکید بر توجه جدی به عوامل پیروزی‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس و ضرورت تجزیه و تحلیل آنها برای تقویت آمادگی‌ها وتوانمندی‌ها، گفت: مقام معظم رهبری قدرت اصلی سپاه را قدرت معنوی و اعتقادی آن می‌دانند و بارها بر آن تاکید کردند لذا اگر این عامل قدرت و اقتدار تضعیف شود، در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

فرمانده کل سپاه با اعلام این مطلب که بحمدالله برداشت یکسانی از چگونگی پیاده‌سازی تدابیر فرماندهی کل قوا در سپاه وجود دارد، تاکید کرد: این برداشت یکسان به شناخت رسالت، ماموریت و تهدیدات گوناگون رویارویی نظام اسلامی ‌برمی‌گردد.

جعفری همچنین با تشکر از زحمات مرتضی رضایی در دوران مسئولیت، سیدمحمد حسین‌زاده حجازی را به سمت جانشین فرمانده کل سپاه و جمال‌الدین آبرومند را به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه معرفی کرد.

اهمیت دوچندان

حجازی، جانشین جدید فرمانده کل سپاه هم در این مراسم گفت: خشم و غضب دشمن از سپاه به خاطر نقش آفرینی و تاثیر گذاری در نقش‌های کلیدی است که سپاه توانسته است توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

همسویی مسئولیت‌ها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه هم در مراسم معارفه جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنچه امروز باید در سپاه متمرکز شود همسویی در مسئولیت‌های سپاه است.

جمال‌الدین آبرومند افزود: سپاه می‌تواند کارهای بزرگ و فوق‌العاده‌ای انجام دهد به شرط اینکه به انجام آن اعتقاد پیدا کند و دوم موانع کاذب از جلوی پای مسئولان و فرماندهان برداشته شود، با این شرط همه کارها شدنی می‌شود.

کد خبر 52942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز