نامادری جوانی که پسر ۵ ساله همسرش را مانع محبت همسرش به خود می‌دید، این کودک را به طرزی هولناک کشت.

كودك آزاري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ حمیدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گزارش قتل یک پسربچه حدود ۵ ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود، پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک شدند و بررسی‌های خود را بر وی متمرکز کردند تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف می‌کند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرده که حدود یک سال پیش با پدر ژیار ازدواج کرده است و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرده و به ‌تازگی نزد آنها آمده بود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: آنچه زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت‌های همسرش ‌می‌بیند و از همین رو تصمیم می‌گیرد ژیار ۵ساله را از سر راه بردارد.

وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی می‌کشاند و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بی‌حال و سپس با چاقو مچ دستان کودک بی‌گناه را زخمی می‌کند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه‌جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می‌کند، دوباره به محل جنایت بازمی‌گردد و متوجه جان باختن او می شود، سپس برای صحنه‌سازی وی را به یک بلندی برده و به پایین پرتاب می‌کند تا مرگ ژیار ۵ساله را یک حادثه جلوه دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش گفت: ژیار ۵ساله در حالی قربانی حسادت و کینه‌توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قاتل ۳۱ ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اول خود شده است، یادآوری کرد: مادر ژیار ۵ساله نیز زمانی که وی تنها یک سال و نیم داشته خودکشی کرده و کودک تا روزهای پایانی عمر کوتاه خود نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرده است.

سرهنگ آمویی از آمادگی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره‌های لازم در تمامی زمینه‌ها به صورت رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: دریافت مشاوره‌های تخصصی زمانی که انسان به بن‌بست می‌رسد، می‌تواند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.

کد خبر 529222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamid SE ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    12 2
    ایا چیزی برای گفتن مانده با 7000 کیلومتر فاصله درد این بچه را حس میکنم ما بکجا میرویم؟
  • DE ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    2 0
    سلام علیکم، واکاوی و بررسی چنین قتلهایی که این روزها بسیار شاهد هستیم یک معضل اجتماعی است که ضعیف ترین موجود بشری را در بر دارد و باید دلایل خواص خود را داشته باشدکه باید مسئولین خودشان را با چنین جنایتهای خشن و غیر انسانی مشغول کنند که چرا در کشور ما آمار کودک کشی و کودک آزاری به این حد رسیده است اول از همه باید قانون در این زمینه بازنگری شود و دیگر اینکه اختیارات لازم را به کسانی که در این رابطه تخصص دارند و صادقند را افزایش دهد که آن لحظه به لحظه برای کودک بسیار حساس و یا مفید خواهد بود!!!!!!!!
  • ایرانی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    4 2
    آیا جنایت این قاتل کمتر از پدر رومینا اشرفی است ؟ که بچه ۵ ساله رو با چاقو زده و برده از بالای ارتفاع پرت کرده پایین که حادثه نشون بده .