مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: آزمون‌های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، سازمان ثبت ‌اسناد و املاک و صنایع شیر ایران جمعه ۲۰ تیر با شرکت ۳۵۲ نفر در بیرجند برگزار می‌شود.

آزمون‌ استخدامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا معصومی افزود: این آزمون‌ها با رعایت پروتکل بهداشتی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون‌های استخدامی از سه‌شنبه ۱۷ تیرماه بر روی سامانه مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir قرار گرفته است.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار داشت: با مجوز رسمی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر بلامانع بودن برگزاری آزمون استخدامی، این آزمون در استان نیز روز جمعه برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: برگزاری فرآیند آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین اجرای پروتکل‌های توصیه شده اعم از استفاده از ماسک، ضدعفونی محیط، فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر همراه خواهد بود.

معصومی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط داوطلبان و عوامل اجرایی برگزاری آزمون تصریح کرد: استفاده از ماسک برای همه‌ افراد حاضر در حوزه امتحانی، قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون الزامی است.

وی تأکید کرد: همچنین بر اساس دستورالعمل‌ وزارت بهداشت، بخش باجه امانات در آزمون‌ها حذف‌ شده است و بایستی داوطلبان از همراه داشتن وسایل اضافی خودداری کنند.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به شرکت ۳۵۲ نفر در آزمون‌ها یادآور شد: در آزمون آموزشیاران نهضت بر اساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره بر اساس ضوابط اعلام‌ شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است.

وی ادامه داد: در آزمون‌های ثبت‌ اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز (نمره فضلی) در شغل انتخابی و به منظور طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه‌های عمومی و تخصصی مبتنی بر چند برابر ظرفیت معرفی می‌شوند.

معصومی یادآور شد: باجه‌های رفع نقص در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه آماده فعالیت هستند و فرآیند آزمون نیز ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: نتایج آزمون استخدامی، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

کد خبر 529175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha