چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طی ۱۴ روز گذشته ۷۳ سارق سابقه‌دار دستگیر و ۱۲۷ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد کشف شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس دولتشاهی چهارشنبه ۱۸ تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اقدامات انتظامی شهرستان خرم‌آباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲٪ کاهش وقوع سرقت و ۶ درصد افزایش کشف سرقت را نشان می‌دهد. همچنین ۳۶۷ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت متخلف فاقد پلاک، پلاک مخدوش توقیف شد.

وی به طرح مبارزه با سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته همکاران موفق به شناسایی تعدادی از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر شده که طی چند عملیات ضربتی افراد دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تصریح کرد: همچنین با همکاری شهرداری تعداد ۴۶ نفر معتادان متجاهر جمع آوری و به منظور بازپروری تحویل کمپ‌های مجاز شد.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی تعداد هشت محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۸۵ میلیارد ریال توقیف و تعداد ۱۳ نفر در این راستا دستگیر تحویل محاکم قضایی گردید. در این مدت تعداد ۳۲۹ نفر از مجلوبین و افراد تحت تعقیب دستگاه قضایی شناسایی و تحویل محاکم قضایی شد.

وی افزود: به افرادی که به هر نحو اقدام به انجام اعمال مجرمانه و هنجار شکنانه می‌کنند هشدار می دهیم پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام و بدون اغماض با آنان برخورد خواهد کرد. مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی ناجا هستند و باید با همکاری نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی تلاش کنند.

کد خبر 529125

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha