محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان از کتابخانه مصطفی رحماندوست در منطقه ۳ تهران بازدید کرد.

كتابخانه مصطفي رحماندوست

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، کتابخانه مصطفی رحماندوست واقع در منطقه ۳ تهران از سال ۹۳ تحت مدیریت معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۹۵ پس از الحاق کتابخانه‌های معاونت اجتماعی شهرداری به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کتابخانه به شبکه کتابخانه‌های عمومی شهر تهران پیوست. این کتابخانه به شیوه مخزن باز، مدیریت می‌شود که دارای قریب به شش هزار نسخه کتاب در موضوعات عمومی است.

کتابخانه رحماندوست با داشتن سالن مطالعه‌ای با ظرفیت ۵۰ نفر، محیطی آرام برای مطالعه شهروندان فراهم کرده و با داشتن بخش کودکی زیبا و مجهز دارای جاذبه‌ای ویژه برای خردسالان است.

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان در بازدید از کتابخانه مصطفی رحماندوست، ابراز امیدواری کرد که این مجموعه با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به یک کتابخانه تخصصی در حوزه ادبیات و شعر کودک و نوجوان تبدیل شود.

کد خبر 529072
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha