دستیار ارشد و دوست ۱۵ ساله ملانیا ترامپ که نقشی اساسی در خو گرفتن او با فضای کاخ سفید داشت، یک کتاب افشاگرانه علیه دوست پیشین خود و همسر رئیس جمهوری آمریکا نوشته است.

استفانی وینستن ولکف دوست و مشاور ملانيا ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، استفانی وینستن ولکف اندکی پس از پیروزی دانلد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به سمت دستیار ارشد و مشاور ملانیا برگزیده شد و به همسر ترامپ کمک کرد از نیویورک به واشنگتن و کاخ سفید منتقل شود. هر چند همان زمان اعلام شده بود خدمت استفانی به ملانیا بدون دستمزد است اما اقامت او در کاخ سفید چندان دوام نیاورد و دستیار ارشد بانوی اول در فوریه ۲۰۱۸ اخراج شد.

دفتر ملانیا ترامپ همان زمان دلیل اخراج استفانی وینستن ولکف را دریافت ۲۶ میلیون دلار دستمزد برای ترتیب دادن مراسم معارفه ترامپ در اوایل ۲۰۱۷ و مسائل مربوط به آن اعلام کرده بود. با این حال، دستیار پیشین ملانیا مدعی شد رقمی که برای آن مراسم گرفته کمی کمتر از ۱.۳ میلیون دلار بوده و تمام آن بین کارکنان شرکت او تقسیم شده است. از لحظه خروج ولکف از کاخ سفید ۱۵ سال رابطه دوستانه این دو به پایان رسید و دستیار پیشین اخراج خودش را به «افتادن زیر اتوبوس» تشبیه کرد.

وینستن ولکف اندکی بعد با بازرسان فدرال در منهتن برای روشن شدن شیوه هزینه‌کرد بودجه ۱۰۷ میلیون دلاری کمیته مراسم معارفه ترامپ همکاری کرد و این البته پایان کار او نبود. دوست پیشین ملانیا در دو سال اخیر بیکار ننشست و کتابی افشاگرانه و «انفجاری» به نام «من و ملانیا» نوشت که گالری بوکس آن را اول سپتامبر روانه بازار می‌کند. این شرکت زیرمجموعه سایمن اند شوستر است که به تازگی کتاب افشاگرانه جان بولتن را منتشر کرده است.

خاطره‌های وینستن ولکف شامل جزئیات دوران حضور او در بال غربی کاخ سفید است؛ جایی که دفتر بانوان اول کاخ سفید در آن قرار دارد. رئیس جمهوری آمریکا در بال غربی مستقر است. یار نزدیک ملانیا در کتاب خود از موضوع‌هایی چون آغاز دوستی، سفر از نیویورک به واشنگتن، ورود به کاخ سفید به عنوان مشاور امین بانوی اول، اخراج جنجالی و پرسر و صدا و البته زندگی پس از واشنگتن نوشته و انتظار می‌رود کتاب او با استقبال مواجه شود.

وینستن ولکف را نزدیک‌ترین دوست و مشاور ملانیا ترامپ می‌دانستند که در کارهای انساندوستانه هم فعالیت می‌کرد. پس از جدا شدن مسیر این دو دوست، ولکف به نیویورک تایمز گفته بود انتظار داشت همچنان یک منبع مطمئن برای مشاوره دادن به ملانیا باقی می‌ماند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند آنچه وینستن ولکف در کتاب خود «من و ملانیا» نوشته، نوری دیگر بر زوایای تاریک پرتنش‌ترین کاخ سفید تاریخ بتاباند.

کد خبر 528764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    6 2
    اگه قبل از اخراج شدنش این کار میکرد میشد به کتاب توجه کرد ولی الان حتما پای موصوع انتقام در میون هست و نباید این موصوع و ندید گرفت که خود ایشون هم تو اون زمان در کاخ سفید بودن و شریک همه اتفاقایی که در کتاب نوشته شده هستن
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 5
    این کثافتها رو باید رسوا کنی.عل‌الخصوص ترامپ.