مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت یک‌هزار و ۵۰۲ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این استان تحویل شد.

عمران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمود دستغیبی سه‌شنبه ۱۷ تیر افزود: از این میزان زمین برای یک‌هزار و ۱۹۹ واحد مسکونی در شهرهای چغادک، آبپخش، خرموج، دیلم، کنگان، دیر، کاکی، اهرم، بنک و آبدان به بنیاد مسکن تحویل‌شده است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین در برازجان و دیلم نیز برای ۱۳۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرارگرفته و برای اختصاص ۱۷۳ واحد زمین نیز در شهرهای خورموج، کنگان و دیر به تفاهم رسیده‌ایم.

وی گفت: همچنین شرکت عمران شهر جدید عالی شهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۲ هزار و ۸۶۹ واحد را در دستور کار دارد.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در استان بوشهر به‌غیراز شهرهای نایب‌اند و عالی شهر سه هزار و ۲۲۹ نفر در مرحله اولیه بررسی واجد شرایط تشخیص شدند و اکنون در مرحله دوم بررسی قرار دارند که ممکن است این آمار ریزش داشته باشد.

دستغیبی بیان کرد: در مرحله اول افراد تائید شده باید ۴۰ میلیون تومان واریز کنند اما قیمت نهایی مسکن‌ با اتمام ساخت و قیمت تمام‌شده تعیین می‌شود که از این میزان ۱۰۰ میلیون تومان وام به فرد تعلق می‌گیرد و باقی‌مانده را در طول زمان ساخت و در چند مرحله پرداخت می‌کند.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از آذرماه سال گذشته آغاز شد و با انجام پالایش اولیه، از اواخر سال ۹۸ از افراد تائید شده برای مرحله احراز هویت و تکمیل مدارک دعوت شد و در زمان حاضر مرحله نهایی تائید متقاضیان به‌طور متمرکز در سراسر کشور در حال انجام است.

همچنین افراد فرصت دارند برای اصلاح اطلاعات خود به سایت ثبت‌نام مراجعه کنند.

کد خبر 528760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha