سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس، در بخشی از تازه‌ترین گفت‌وگویش به موضوع انتقال لاوتارو به بارسا پرداخت.

مارتینز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، بارسلونا مدتی‌ست که به لاوتارو مارتینز علاقه دارد و این مهاجم آرژانتینی را می خواهد جانشین لوئیس سوارز ۳۳ ساله کند تا برای چندین سال خط حمله اش گارانتی شود.

این مهاجم ۲۲ تا پایان سال ۲۰۲۳ با اینتر میلان  قرارداد دارد و بند آزاد سازی او ۱۱۱ میلیون یورو است که بارسا در شرایط فعلی توان پرداخت آن را ندارد و به دنبال راه و چارۀ است تا موافقت اینتر را کسب کند.

موضوع انتقال این بازیکن به بارسا، این روزها در هر نشست فوتبالی مورد بحث است و امروز آلگری نیز در بخش از گفت‌وگویش به این موضوع پراخت.

آلگری در مورد انتقال لاوتارو به بارسا گفت:" پیراهن بارسلونا وزن زیادی دارد و هر بازیکن در جهان برای پوشیدن آن نیاز به شخصیت کافی دارد. لاوتارو تمام خصوصیات لازم برای موفقیت را داشته و در اینتر بسیار خوب عمل می‌کند. باید ببینیم که آیا او می تواند یک روز در بارسلونا خودش را ثابت کند یا خیر".

این در حالی‌ست که امروز گزارش‌هایی در ایتالیا در مورد تلاش اینترمیلان برای تمدید قرارداد  با این بازیکن منتشر شده و نشریات این کشور از تمایل این بازیکن برای تمدید قرارداد نیز سخن گفتند.

کد خبر 528714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha