مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: سال ۹۹ جیره‌بندی آب در این کلانشهر نداریم. قطعی‌های چند ساعته که این روزها در برخی نقاط شیراز وجود دارد، موقتی است و به زودی برطرف می‌شود.

آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهمن بهروزی بیان کرد: قطعی آب در برخی نقاط به دلیل رفع اشکالات، اصلاح و به‌روزرسانی شبکه آبرسانی است و طی ۲ روز آینده رفع خواهد شد.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم مدیریت مصرف آب را در دستور کار قرار دهند و از پمپ‌های غیرمجاز استفاده نکنند چرا که در بسیاری از نقاط که با قطعی آب مواجه هستیم برخی خانه‌ها پمپ روی شبکه نصب کرده‌اند که باعث می‌شود سایر همسایه‌ها در یک کوچه آب نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز ادامه داد: آب با ظرفیت کامل و مورد نیاز مردم تامین می‌شود اما مشکل اصلی مصرف بی‌رویه است، مردم باید شست‌وشو را به ساعات پایانی روز موکول کنند چون در طول روز با توجه به گرمای هوا، کولرهای آبی روشن است.

بهروزی افزود: اگر مردم همکاری کنند تابستان سال ۹۹ هیچ مشکلی برای تامین آب شرب نخواهیم داشت. در روزهای گذشته آب بسیاری از نقاط شیراز بین ۵ تا ۱۰ ساعت قطع بود که باعث بروز مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

پروژه خط دوم آبرسانی به شیراز پنجشنبه، ۱۲ تیر ۹۹ افتتاح و اعلام شد با این افتتاح، آب شهر شیراز جزو بهترین آب‌های کشور خواهد بود. با افتتاح این پروژه وابستگی آب شهر شیراز به آب‌های زیرزمینی کاهش پیدا می‌کند و تامین آب از ۸۰ درصد توسط چاه‌ها به ۴۰ درصد کاهش می‌یابد و میزان آب سطحی به ۶۰ درصد می‌رسد. 

کد خبر 528471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha