مدیرعامل شرکت شهر سالم در جلسه کمیته راهبری مرکز جامع سلامت روان (CMHC) از افتتاح ساختمان جدید این مرکز در آینده نزدیک با حضور آنلاین شهردار تهران خبر داد.

حميد چوبينه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، هفتمین جلسه کمیته راهبری مرکز جامع سلامت روان (CMHC) به ریاست دکتر حمید چوبینه و با حضور اعضا از جمله دکتر احمدعلی نوربالا رئیس گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از به بار نشستن تلاش‌ها برای راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روان، از افتتاح ساختمان جدید این مرکز طی هفته‌های آینده با حضور آنلاین شهردار تهران خبر داد.

دکتر چوبینه با اشاره به اینکه توجه جدی به سلامت روان در مدیریت سلامت جامعه همچنان غایب است، گفت: خوشبختانه تمامی ایده‌های نوینی که در حوزه سلامت روان وجود دارد، در شرکت شهر سالم و با بکارگیری نیروهای مجرب و اساتید متخصص انسجام پیدا کرد و به تأسیس مرکز جامع سلامت روان منجر شد.

در ادامه این جلسه، محمدمهدی گلمکانی سرپرست کمیته راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روان گزارشی از روند تکمیل ساختمان این مرکز ارائه داد.

پس از پایان این جلسه، مدیرعامل شرکت شهر سالم به همراه معاونان و مدیران این شرکت از روند تکمیل ساختمان جدید مرکز جامع سلامت روان (CMHC) بازدید کردند.

ساختمان جدید این مرکز با مساحت ۳۰۰ متر مربع در بازارچه سنتی ستارخان قرار دارد.

کد خبر 528162
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha