رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق در نیروگاه شهید مدحج در زرگان خبر داد.

آتش سوزی در زرگان

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۰ امروز (۱۴ تیرماه) خبر وقوع حریق در نیروگاه شهید مدحج زرگان به سامانه ۱۲۵ این سازمان، اطلاع رسانی شد که در پی گزارش این حادثه، پنج دستگاه خودرو و ۱۶ نیرو به منطقه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه به علت انفجار ترانس ۷۰ مگاولت آمپر رخ داده است.

جزئیات آتش سوزی در نیروگاه زرگان اهواز | دلیل حادثه چه بود؟

فیلم | آتش سوزی در نیروگاه شهید مدحج اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ادامه عملیات مهار حریق، بیان کرد: جاری شدن روغن ترانس نیز منجر به مشتعل شدن آتش شده است؛ فعلا آتش سوزی کنترل شده است. رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز افزود:آتش‎سوزی در کوتاه‎ترین زمان ممکن مهار شد و هم اکنون نیروها در حال خنک سازی محیط حادثه هستند.

  • آتش‌سوزی در نیروگاه‌ زرگان بر اثر اتصالی در ترانسفورماتور بود

احمدحسین آصفی‌نژاد، مدیر نیروگاه شهید مدحج (زرگان) اهواز هم در این باره گفت: در این حادثه، یک دستگاه ترانس در واحد گازی نیروگاه شهید مدحج (زرگان اهواز) دچار حریق شد.

هم اکنون آتش‌سوزی در این بخش مهار شده و در حال عادی کردن شرایط هستیم. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، علت حادثه نیز توسط کارشناسان در حال بررسی است و پس از مشخص شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق نیروگاه هم گفت: آتش‌سوزی ناشی از اتصالی یکی از ترانسفورماتورهای نیروگاه بوده که با اقدام به موقع، در زمانی حدود ۲۰ دقیقه مهار و خاموش شده است. هیچ‌گونه انفجاری در نیروگاه زرگان اهواز گزارش نشده است و اکنون خاموشی به وجود آمده برطرف شده و مشکلی در تأمین برق مردم وجود ندارد.

  • آتش‌سوزی در پتروشیمی شهیدتندگویان تکذیب شد

پتروشیمی شهیدتندگویان وقوع هرگونه آتش‌سوزی در واحدهای عملیاتی و فرآیندی این مجتمع را تکذیب و اعلام کرد: همه واحدهای این شرکت در مدار تولید قرار دارند.
روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان به‌منظور احترام به افکار عمومی از ‏رسانه‌ها درخواست می‌کند با هدف حفظ منافع ملی و جلوگیری از انتشار اخبار کذب و شایعه که خواسته دشمنان کشور است، پیش از انتشار ‏اخبار، صحت و سلامت آن را از روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی پیگیری کنند

کد خبر 527967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha