همشهری آنلاین: نهمین جشنواره بین‌المللی رادیو با اعلام نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف و معرفی دبیر جشن دهم به کار خود پاپان داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولان ایرانی و برخی از چهره‌‌های بین المللی عرصه رسانه و رادیو برگزارشد، نفرات برتر بخش‌های مختلف به شرح زیر معرفی شدند.

 بخش مولانا

«امین رسولی» برای تهیه کنندگی برنامه «مشتری عشق» با دریافت لوح تقدیر جشنواره، لوح ویژه فرهنگستان هنر، مدال طلای مولانا، لوح تقدیر یونسکو و جایزه 200 دلاری جشنواره رتبه اول را در این بخش دریافت کرد.

«عدنان بکرو» برای تهیه کنندگی برنامه «شمس الزمان» با دریافت لوح تقدیر جشنواره، لوح ویژه فرهنگستان هنر و جایزه 1500 دلاری جشنواره مقام دوم این بخش را دریافت کرد.

 بخش قالب‌ها و برنامه‌ها

در بخش برنامه های صبحگاهی مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به شایسته جعفریان برای برنامه ایستگاه بامدادی از کشور ایران رسید.

در بخش برنامه های مستند گزارشی و اطلاع رسانی مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به لیکار ایگور برای برنامه خواب در کوه مقدس سلینک از کشور اسلوونی رسید.

در بخش برنامه‌های گفت و گو محور مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به زهرا عبدالله‌زاده و مراد حاصلی برای برنامه زمین تب دار از کشور ایران رسید.

در بخش نمایش رادیویی مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به سید محمد حسین عمرانی برای نمایش صلح و جنگ از کشور ایران رسید.
در بخش برنامه های تعاملی مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به آری اون گرل از کشور مغولستان رسید.

در بخش مسابقه رادیویی مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به سید حسن حسامی برای برنامه بی توبا از کشور ایران رسید.

در بخش برنامه های کودک مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به پادمالو چانداس برای برنامه جهانی بیاندیشیم، منطقه‌ای عمل کنیم از کشور هندوستان رسید.

در بخش برنامه‌های مجله‌ای مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به آلبرت کوچویی برای برنامه هفت رنگ از کشورایران رسید.

در بخش برنامه های پادکست مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به روح‌الله رفیعی برای برنامه موج زنده‌رود از کشور ایران رسید.

در بخش آنونس مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به دوسی کان برای برنامه محافظت از زمین پایان راه از کشورچین رسید.
در بخش آرم استیشن مقام برتر، تندیس زرین صدا و لوح تقدیر جشنواره به همراه 200 یورو جایزه نقدی به محمد بغدادی برای برنامه معرفی رادیو ورزش از کشورایران رسید.

 بخش حرفه ها و مشاغل

در بخش سردبیری تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به مهدی شاه رضایی برای برنامه کات از کشور ایران رسید.

در بخش اجرای رادیویی تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به مهران دوستی برای برنامه کات از کشورایران رسید.

در بخش کارشناس مجری برترتندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به علی اکبر اصانلو برای برنامه ایل لره از کشورایران رسید.

در بخش گویندگی آنونس تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به عمل الاصلی برای برنامه تنوی المخدرات از کشور لبنان رسید.

در بخش گزارشگری تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به بهنوش بهمئی برای برنامه صد و شش ممیزاز کشورایران رسید.

در بخش کارگردانی نمایش تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به جواد پیشگر برای برنامه بازی نامه اکنون از کشور ایران رسید.

در بخش بازیگر نمایش تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به فریبا متخصص برای نمایش آن سوی خط از کشورایران رسید.

در بخش نویسندگی تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به الهام نجم و ابتسام الشامی برای برنامه پایان مرکاوا از کشورلبنان رسید.

در بخش افکت تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به فرشاد آذرنیا برای برنامه صلح و جنگ از کشورایران رسید.

در بخش صدابردای تندیس زرین صدا و لوح زرین صدا به همراه 1500 یورو جایزه نقدی به رادمیلا سزار برای برنامه سرزمین من از کشور بوسنی رسید.

در این مراسم به داوران جشنواره نهم نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد و دیوید استلی نیز تندیس نهمین جشنواره را از آن خود کرد.

در پایان این مراسم از سوی حسن خجسته، مسعود احمدی افزایی مدیر جدید رادیو جوان به عنوان دبیر دهمین جشنواره رادیو معرفی شد.

همین گزارش حاکیست در مراسم اختتامیه سیدعزت‌اله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، حسن خجسته معاون صدا، دیوید استلی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه، کلباسی مدیر کل صدا و سیمای اصفهان، مجید رجبی معمار مدیر شبکه تلوزیونی تهران، سکینه احمدی مدیر رادیو تهران‌، سیدمرتضی بختیاری استاندار اصفهان و جمعی از مهمانان خارجی و داخلی حضور داشتند.

اجرای موسیقی توسط اردوان کامکار از جمله برنامه های جنبی این مراسم بود

کد خبر 52778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز