شماری از مردم شهر سوزای قشم در اعتراض به فروش سواحل در این شهر با ایجاد زنجیره انسانی خواهان حذف قرارداد فروش سواحل از سوی سازمان ‌منطقه آزاد شدند.

ساحل سوزا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری سازمان‌ منطقه آزاد قشم در رابطه با این واگذاری اظهار کرد: در این واگذاری که بین شهر سوزا و روستا مِسن انجام شده، فاصله ۶۰ متر حریم دریا رعایت شده و تجاوزی به دریا و ساحل صورت نگرفته و هیچ محدودیتی برای دسترسی به ساحل ایجاد نخواهد کرد.

روح‌الله کرمی افزود: پروژه شیلاتی ماهی در قفس که با سرمایه‌گذاری بومیان جزیره در ۲.۵ هکتار مساحت سواحل سوزا اجرا می‌شود، تمام مسائل قانونی حریم سواحل را رعایت کرده ‌و این منطقه در استان هرمزگان بهترین محل برای اجرای سایت پشتیبانی پرورش ماهی در قفس است.

سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری سازمان‌ منطقه آزاد قشم با اشاره به نگرانی‌های مردم در زمینه این واگذاری‌ها بار دیگر بر امکان دسترسی مردم به این ساحل تاکید کرد.

کرمی یادآور شد: زمین این پروژه سال ۹۷ به سرمایه‌گذار واگذار شده و تمام فعالیت‌های اقتصادی که در جزیره قشم اجرا می‌شود عمده منافع اقتصادی آن از جمله ایجاد شغل و توسعه اقتصاد خانوار به خود اهالی این ‌منطقه باز می‌گردد.

تصاویری از اعتراض مردم سوزا را در زیر ببینید:

کد خبر 527642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    5 0
    لعنت برکسی که برابران ایرانی خیانت میکنند
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    4 0
    واقعا دولت پای سرمایه داران را از روی گلوی محرومان بردارد