مدیرعامل پالایشگاه اصفهان گفت: احتمالا به جای عرضه ۲۰ درصد سهام در عرضه اولیه، بلوک ۵ درصدی سهام پالایشگاه اصفهان در ۱۹ ‌خرداد ماه عرضه خواهد شد.

منوچهر آقا نژاد در گفت‌وگو با فارس درخصوص عرضه سهام پالایشگاه نفت اصفهان در بورس اظهار داشت: براساس تعهداتی که به هیأت پذیرش داده شده باید ۲۰ درصد از سهام پالایشگاه اصفهان در عرضه اولیه واگذار شود که این مقدار از سهام درصورت کشش بازار واگذار خواهد شد اما با رایزنی‌هایی که با مسئولین سازمان خصوصی‌سازی‌ و بورس به عمل آمده احتمالا 5 درصد از سهام در روز یکشنبه ۱۹ خرداد در بازار اول بورس عرضه خواهد شد. 

وی  گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده احتمالا در روز پنجشنبه ۹ خرداد یا چند روز قبل از عرضه اولیه، جلسه معارفه این شرکت برگزار خواهد شد.

اسماعیل غلامی‌ معاون سازمان خصوصی‌سازی‌ هم در این باره تاکید کرد: وضعیت قرارداد خوراک پالایشگاه اصفهان تاکنون نهایی نشده است.‌  

غلامی با اشاره به جلسه‌ روز یکشنبه مخابرات افزود: در این روز آخرین وضعیت شرکت مخابرات بررسی شده و برای عرضه در ۲۳ خردادماه آماده می‌شود.

اسماعیل غلامی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طبق قانون بودجه ۸۷ و با همکاری سازمان خصوصی‌سازی‌ و معاونت نیروی انسانی ریاست‌جمهوری و صندوق‌های سازمان‌های دولتی مقرر شد مطالبات بازنشستگان و کارکنان شاغل که از دستگاه‌های مختلف طلبکارند در قالب سهام پرداخت شود.

کد خبر 52743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز